Informaţia a fost confirmată indirect la începutul acestei săptămâni, atunci când magazinul online OnPole a lansat colecţia 2014 pentru produsele de merchandising ale echipei britanice. De exemplu, pe cămăşile oficiale ale echipei Williams se observă logo-ul Martini amplasat în partea stânga sus, semn că Bacardi va deveni unul dintre cei mai importanţi sponsori ai echipei.
"Vom oferi o gamă redusă de produse, inclusiv cămăşi, tricouri şi şepci. Sperăm să fie disponibile la precomandă pe site-ul nostru până la sfârşitul acestei săptămâni, iar livrarea se va face până la jumătatea lunii martie", au precizat oficialii OnPole.
Cel mai probabil, logo-ul Martini va apărea şi pe monopostul Williams, însă echipa a refuzat să comenteze speculaţiile şi afirmă că noile culori vor putea fi admirate doar cu ocazia Marelui Premiu al Australiei din 16 martie."În această săptămână finalizăm construcţia celui de-al doilea monopost. Bănuim că avem nevoie de două pentru Australia, aşa că toată lumea lucrează din plin la fabrică. Ne bucurăm că toată lumea este la fel de entuziasmată în privinţa noului sezon ca şi noi. Culorile noastre pentru monopost vor fi lansate în Australia, iar până atunci ne concentrăm pe partea tehnică", au precizat oficialii Williams pe contul de pe reţeaua de socializare Twitter.
Williams va utiliza în acest an motoare Mercedes, care şi-au demonstrat fiabilitatea în prima sesiune de teste de la Jerez. De aceea, şefa Claire Williams este încrezătoare că echipa va înregistra un progres după contra-performanţa de anul trecut, când a ocupat doar locul nouă în clasamentul constructorilor.
"Mercedes este un partener fantastic, a fost foarte bun pentru noi în ultimele şase luni în care am muncit la dezvoltare.
Aşteptăm cu nerăbdare să continuăm această muncă pe parcursul anului", a precizat ea pentru postul de televiziune SkySports.Via GrandPrix247, Williams, SkySports
Comentarii (0)