Una dintre probleme este generată de noul regulament tehnic, întrucât caracteristicile monopostului nu se mai potrivesc cu stilul de pilotaj al cvadruplului campion mondial.
"Când trece într-o treaptă de viteze inferioară, Vettel are nevoie de un monopost stabil pe puntea spate pentru stilul său special de pilotaj. Din cauza tuturor noilor sisteme, nu are încă parte de aşa ceva. În 2012 a fost la fel, iar în momentul în care a fost mulţumit de puntea spate a devenit imbatabil", a declarat Helmut Marko, consultantul Red Bull.
Austriacul afirmă că această problemă are ca efect o uzură mai mare a pneurilor de pe puntea spate, dar aceasta ar putea fi afectată şi de o defecţiune la şasiu.
Prin urmare, echipa r putea să-i ofere un nou şasiu lui Vettel."Nu înţelegem de ce degradarea pneurilor lui Vettel este mai mult mai mare decât în cazul lui Ricciardo. Investigăm dacă şasiul lui are o defecţiune. Când un nou şasiu va fi gata, Vettel îl va primi. Anul acesta este atât de complex încât nici măcar inginerii nu înţeleg totul, iar asta face dificilă misiunea lui Vettel de a seta monopostul aşa cum vrea. Dar este un perfecţionist şi va munci până când va reuşi", a adăugat el.
Via GMM
inca un argument pentru afirmatia "nu exista masina perfecta ci doar masina pe stilul meu"
Bine ca are un stil foarte eficient in anumite conditii. Odata indeplinite mai pune de un titlu ... cam asa se fac titlurile
"Când trece într-o treaptă de viteze inferioară, Vettel are nevoie de un monopost stabil pe puntea spate pentru stilul său special de pilotaj. .."
Deci cand schimba Seb treapta de viteza in jos pleaca fundicul monopostului? Mai sa fie!
Seamana cu desenele animate deja ...
PS: va rog sa nu mai dati stiri cu "declaratii ale lui Marko".
Pana acum nu am vazut niciodata vre-o declaratie normala si utila de la acest "om". Doar speculatii, atacuri la persoana, ura, invidie.
Gata, la lada de gunoi cu el!
La Alonso subvireaza puternic ... si urat ... si eficient. Dar nu se rezuma totul la down force, sunt o goaza de sisteme de care trebuie sa tii cont ca sa faci masina sa se comporte intr-un anumit mod, dar raportul fata spate la down force si brake bias sunt cele mai importante.
Marko spune ca lui Vettel ii trebuie un monopost stabil pe spate .... stabil pentru stilul lui Vettel. Asta pentru ca masinile alea nu merg singure, pilotul le determina sa faca ceva .... ceva-ul ala e putin diferit pentru fiecare pilot in parte in functie de stil .... ceva-ul ala poate face masina sa se comporte stabil pe spate cu un pilot si instabil cu altul.
Care masina e stabila pe spate? Pai depinde cine o piloteaza, unuia i se pare stabila masina A si instabila masina B si altuia exact invers. Deci care masina e stabila, A sau B?? Raspunsul e ca e o combinatie de factori: ce o determina sa faca pilotul si cum raspunde masina.
In simracing am primit uneori setup de la altcineva. Si in multe cazuri, presupunand ca nu mi-a livrat intentionat ceva total eronat, setarile alea mi s-au parut criminale desi respectivul donator mergea nicely & smoothly
depinde, pentru ca poti intra in aratura si de de subvirare. Dar banuiesc la ce te-ai gandit. EU daca reduc prea mult down force pe spate (si mai pun si prea mult pe fata) devine foarte supravirator si riscant, dar sa stii ca totul se reduce la ce ai nevoie pe un anumit circuit, daca castigi foarte mult timp in cateva viraje cu o tendinta vadit supraviratoare, hei, asta e solutia. Daca vrei intram in detalii, nu coteaza doar down force sunt mult mai multe chestii interconectate, schimbi una si esti obligat sa reglezi si alta.
Dar pe limba ta, raspunsul pe care cred ca il astepti este ca "dc puntea spate e mai 'usoara' (fara prea mult downforce) cand lasi spatele sa alunece o dai in aratura mai usor".
Acum, care e legatura cu Vettel? De unde ai dedus ca are stilul lui Schumacher? Uite, Brundle spune ca Schumacher seteaza riscant iar Marko spune ca Vettel vrea puntea spate stabila. Eu vreau insa date concrete despre Vettel, adica analiza unui alt pilot sau propria lui declaratie (mult mai bine). SAU tu iti imaginezi ca pentru a lasa spatele sa alunece ai nevoie sa fie foarte stabil? La dracu, eu am incercat pe sim(uri) si daca incerci sa lasi spatele sa plece cu mult down force se duce toata masina in lateral in loc sa se rasuceasca usor pe cand cu o setare supraviratoare iese mult mai usor trucul DAR trebuie sa poti controla asta ... asa cum fac Kimi si Schumacher (zice Brundle).
ps: eu ce am spus despre mine era legat de simracing. Masina personala e vai mama ei de lenta si nu are rost e incomparabil pus ca e dotata mereu cu pneuri de ploaie chiar si pe asfalt uscat!!! Cu kartul am realizat ca lucrurile stau ca in simracing
"When coupled with the decrease in rear end downforce brought about by new aerodynamic regulations ..."
http://www1.skysports.com/f1/news/22058/9279295/mark-hughes-on-why-daniel-ricciardo-is-showing-sebastian-vettel-the-way-at-red-bull
"Vettel's preferred driving style is quite acrobatic. His way of using a sliding rear end to get faster direction change into slow corners has long been a spectacular hallmark of his."
Acum dc stii tu mai bine decat jurnalistii de la skysports eu ma retrag! Si citeste si prima fraza de pe pagina oficiala RB http://www.redbull.com/cs/Satellite/en_US/Article/F1-2012-Sebastian-Vettel-vs-Michael-Schumacher-021243237093446
Eu am cerut ALTCEVA. Am cerut parerea unui pilot sau in cel mai bun caz chiar parerea lui Vettel. Deci, daca nu ai asa ceva, da, ar fi cazul sa te retragi.