Din punct de vedere estetic, noul monopost este predominant albastru, iar părţile laterale au fost vopsite în galben. Astfel, Sauber a preluat culorile Banco do Brasil, cel mai important sponsor al echipei, care sprijină financiar cariera lui Felipe Nasr, unul dintrre cei doi piloţi ai echipei pentru sezonul 2015.
Principala noutate a designului este partea frontală, care acum acoperă o suprafaţă mai mare, dar este mai coborâtă pentru a respecta modificările aduse regulamentului tehnic. De asemenea, plăcile exterioare ale caroseriei, în special în zona galbenă a monopostului, sunt mai mici decât cele de pe monopostul de anul trecut, în ciuda faptului că unitatea de propulsie Ferrari are nevoie de un sistem de răcire mai performant decât versiunea din 2014.
Sauber a înregistrat anul trecut cel mai slab sezon din întreaga sa istorie începută în 1993, întrucât nu a reuşit să obţină niciun punct şi a ocupat locul 10 în clasamentul constructorilor. Pentru 2015, echipa elveţiană îşi propune progreseze şi să revină în puncte."2014 a fost un an foarte dezamăgitor. Totuşi, acesta este trecutul, iar acum ne concentrăm pe ceea ce urmează. Ne-am învăţat lecţiile şi suntem încrezători pentru noul sezon. Trebuie să îmbunătăţim rezultatele şi să fim capabili să luptăm pentru puncte", a declarat Monisha Kaltenborn, şefa echipei Sauber.
Aflat în faţa debutului său în Formula 1, Nasr speră să contribuie la progresele echipei şi să câştige cât mai multe puncte. "Aştept cu nerăbdare să contribui cu experienţa mea din 2014 şi să sprijin revenirea în puncte a celor de la Sauber", a precizat el.
Coechipierul său Marcus Ericsson, care anul trecut a concurat pentru Sauber, are chiar un obiectiv mai ambiţios şi spune că Sauber trebuie să lupte în plutonul de mijloc. "După un sezon dificil, vrem să mergem înainte şi să luptăm în mijlocul plutonului, aşa cum a făcut echipa în trecut. În Formula 1 este dificil să stabileşti obiective precise, întrucât depinde de pachetul complet, dar este clar că vrem să luptăm pentru puncte", a explicat el.
Sauber a fost nevoită să mizeze pe serviciile lui Ercisson şi Nasr din cauza situaţiei financiare dificile: Ericsson contribuie cu aproximativ 20 de milioane de euro la bugetul anual al echipei, în timp ce Nasr este sprijinit de mai mulţi ani de Banco do Brasil.
Monoposturi de Formula 1 pentru 2015:
▶ Williams FW37: primele imagini
▶ Lotus E23 Hybrid: primele imagini
▶ McLaren MP4-30: primele imagini
▶ Mercedes W06 Hybrid: primele imagini
▶ Toro Rosso STR 10: primul clip video
▶ Force India: culorile monopostului
Ghidul lansărilor noilor monoposturi:
▶ Red Bull Racing - 1 februarie
Ghidul sesiunilor de teste:
▶ Jerez - 4 februarie
▶ Barcelona - 19-22 februarie
▶ Barcelona - 26 februarie - 1 martie
Via Sauber
sa speram ca ii mai bun decat F14T
http://2015f1car.ferrari.com/desktop/en/#revelation