Fără să mai organizeze un eveniment de lansare, echipa a trimis monopostul pe circuit în ultimele ore ale celei de-a treia zi de teste.
Aşa cum era de aşteptat, noul monopost include celebrul nas în formă de furnicar, însă adevăratele schimbări sunt în partea din spate. 2014 va fi primul sezon în care Marussia va utiliza un tren de rulare complet furnizat de Ferrari, inclusiv motorul, sistemul ERS, transmisie şi alte sisteme adiacente.
Constructorul rus nu a obţinut încă niciun punct în Formula 1 de la debutul în 2010, însă anul trecut a ocupat în premieră locul 10 în clasamentul constructorilor. Spre deosebire de rivalii de la Caterham, care au anunţat că se vor retrage din Formula 1 dacă nu vor câştiga puncte în 2014, Marussia nu şi-a stabilit încă un obiectiv concret pentru acest sezon.
"Obiectivul este să continuăm să mergem înainte, iar asta înseamnă să fim în măsură să nu ne mai concentrăm pe ameninţarea venită din spate, ci pe lupta cu echipele din faţa noastră. Este prea devreme să speculăm despre performanţe şi probabil că vom putea vorbi cu încredere despre asta în Australia în 45 de zile", a precizat şeful John Booth.
Via Marussia
Zau?
Si eu care credeam ca Marussia se lupta sa nu abandoneze in cursa. Va dati seama cat de bine se simte Bianchi cand e in fata lui Alonso sau Vettel, pacat ca e doar cu un tur in urma :D
Mai spala si ei niste bani in Formula 1. E greu sa-ti explici de ce naiba o echipa atat de slaba se incapataneaza sa ramana in competitie cand n-are niciun rezultat si nici nu progreseaza de 2 ani. Spala bani la greu rusii.