Sursa citată afirmă că noul monopost pentru 2015, cunoscut pe plan intern cu codul 666, este mai lent în testele efectuate în tunelul de vânt chiar şi decât monopostul cu care Fernando Alonso şi Kimi Raikkonen concurează în acest an. Ulterior, datele obţinute în tunelul de vânt au fost transferate în simulator, care a confirmat viteza mai mică a viitorului monopost.
Potrivit Autosprint, testele au fost făcute doar din punct de vedere aerodinamic, fără modificarea parametrilor pentru unitatea de propulsie, însă chiar şi în acest context primele semnale de la Maranello sunt îngrijorătoare.
Informaţiile sunt cu atât mai surprinzătoare cu cât acesta este primul monopost realizat sub conducerea directorului tehnic James Allison, iar veştile ar putea explica şi dorinţa lui Fernando Alonso de a părăsi Scuderia cu doi ani înainte de încheierea contractului.
Via Autosprint
La fel sunt si primele impresii despre Honda ca are probleme cu motorul, etc.
Sa asteptam testele de anul viitor si apoi putem sa injuram pe drept :))
O fi Octombrie, dar daca este prost din toate punctele de vedere inseamna ca trebuie sa o iei din nou de la zero si daca incepi de la zero in Octombrie ai mari sanse sa nu termini la timp! Din rau in mai rau!
http://www1.skysports.com/f1/news/22058/9517977/getting-a-grip-mclarens-sochi-improvements-and-the-positive-signs-for-2015
"But of more significance is how this understanding can benefit the 2015 car – which is said already to be showing much better aero figures in simulation than the current car."
http://autosprint.corrieredellosport.it/2014/10/22/allarme-ferrari-2015-lenta/20017/
"Dai primi riscontri sul modellino testato prima in galleria del vento e poi al simulatore risulterebbe che la Ferrari del prossimo anno si è rivelata per adesso più lenta del modello attuale. Riscontri che poi sono stati trasferiti sul simulatore dove la macchina, provata virtualmente, è risultata più lenta della attuale F14 T. "
Cred ca ii simplu ca buna ziua. Nivelul la care sunt cele 2 echipe cu dezvoltarea aerodinamica a masinilor de anul viitor, date obtinute atat din tunelul de vant cat si simulator.
Acuma voi auzi argumente ca este inca prea devreme, ca se pot schimba multe, ca poate este doar un zvon, ca bla bla si alte incercari disperate de a stopa panica generala. Dar adevarul este destul de limpede: Ferrari nu au facut o treaba buna cu 666, probabil Alonso a vazut datele la acea intalnire pe care Alison a si spus-o la sfarsitul lui august ca le-a prezentat datele si sansele pt anul viitor atat lui Kimi cat si lui Alonso. Coincide foarte bine cu cele 2-3 luni de cand a spus Alonso ca are o idee clara incotro sa se indrepte. De aceea a fortat cred ruptura de Ferrari.
Ferrari pot recupera, dar automat vor fi cateva luni bune in comparatie cu concurenta la stadiul de dezvoltare daca vor reveni (si este mai mult ca sigur) la chestiuni de structura profunda in designul noi masini. Oricum sincer deja jubilez, mi-am scos articolul in forma originala din autorsprint la imprimanta si l-am lipit de usa de la dulap, ca atunci cand ma trezesc zilele urmatoare sa fie primul lucru care il vad.
ciudat e ca tifosii puneau esecul pe seama faptului ca lipsesc oameni precum Brown si Todt in loc sa vada mai clar si sa indrepte vina spre cei care erau in momentul ala la echipa si se ocupau de esec
Ceea ce este mai important si sintetizeaza clar, limpede si fara dubii reiese din discutia lor pe twitter cu un fan ce ii pune o intrebare:
"Vick Soulios @VickSoulios 2h2 hours ago
@pitlanetalk Slower, but under which F1 configuration? High downforce setup? Low downforce setup? A particular style front/rear wing? "
PitLaneTalk @pitlanetalk 2h2 hours ago
@VickSoulios Doesn't matter which config,if the wind tunnel test showed worse results than on the F14-T then it's bad news."
Retineti: "Doesn't matter which config,if the wind tunnel test showed worse results than on the F14-T then it's bad news"
si daca le va merge mai bine fara alonso admiti ca era ceva putred cu el acolo?
fugi repede la macelarie pana nu se inchide, sa-ti recuperezi creierul de gagauta apoi incearca sa scrii ceva pe aici
ma intreb daac creierul tau e mai mare decat punctul cu care te semnezi, nu cred asta desi m-as bucura mult sa fie asa
pace tie frate :)
Sau ai aflat ca e obositor si sa fugi, mai bine stai p'acilea sa incasezi
Arrivederci!
WEBER DOUBTS VETTEL CAN HANDLE FERRARI 'PRESSURE'
Wednesday 22 Oktober at 07:35 : Oct.22 (GMM) Michael Schumacher's former manager doubts Sebastian Vettel can emulate the F1 legend's success at rebuilding a beleaguered Ferrari team.
Willi Weber, also known as the lucrative 'Mr 20 per cent' after brokering Schumacher's mammoth Ferrari contracts, is worried quadruple world champion Vettel's personality might not be as suited to the task.
Ferrari is expected to confirm German Vettel's arrival as departing Fernando Alonso's replacement in the days before the US grand prix.
Famously, in 1996, his countryman Schumacher similarly arrived at Maranello as the reigning champion and within five years Ferrari was established as F1's dominant force.
But Weber told Germany's Auto Bild: "Sebastian is much more sensitive than Michael.
"If something is not working well, the pressure at Ferrari is greater than it is anywhere else.
"It is not always 'peace, joy and pancakes', but a lot of politics.
"I think if a Fernando Alonso cannot deal with it, then no one can," Weber said.
Red Bull's Dr Helmut Marko, who groomed Vettel from boyhood to F1 stardom but is now losing the 27-year-old to his arch rival, also doubts Vettel can emulate Schumacher's fabled feats.
"Michael benefitted in his time from an unlimited number of test kilometres and close cooperation with the tyre partner Bridgestone," said Marko.
"These are advantages that no longer exist today," the Austrian added.
Also doubting Vettel's ability to match even Spaniard Alonso's feats at the Italian team is the former F1 driver Robert Kubica, who was close to Alonso.
"I think Vettel is not as strong as Fernando," the Pole told Italy's Sky this week, "as even without a great car, Fernando was still able to win races."
The latest whispers from Maranello are also not positive.
Italy's specialist Autosprint claims Ferrari engineers were unhappy with the first set of aerodynamic figures after wind tunnel testing the 2015 car, whose project is codenamed '666'.
The 2015 car will be the first Ferrari produced under the technical leadership of James Allison.
One of his latest smart ideas (No one ever has considered it) to make Ferrari 2015 F1 challenger very light compare to competitors especially Mercedes, is to remove power unit completely. The philosophy of this idea is very complex and Ferrari have claimed it will take time to make it work but they are confident because already numbers in tests and windtunnel are very promising, and power unit dyno numbers are spot on.