Modificarea vizează în principal înlocuirea benzii metalice cu una din kevlar, însă producătorul italian a confirmat miercuri că piloţii vor utiliza noile pneuri în curse începând cu Marele Premiu al Marii Britanii din 30 iunie.
Totuşi, producătorul italian va oferi echipelor câte două seturi din noile cauciucuri pe care le vor putea utiliza în antrenamentele de vineri de la Montreal. Deşi există speculaţii că Pirelli nu a avut timp să producă noile pneuri într-o cantitate suficient de mare, italienii afirmă că această soluţie a fost adoptată cu scopul ca fiecare echipă să cunoască mai bine noile specificaţii.
"Vom aduce câte două seturi de pneuri de echipa pentru antrenamentele de vineri cu propunerea de a implementa noile pneuri spate începând de la Silverstone.
Întrucât regulamentul permite asta şi din motive de echitate sportivă, credem că aceasta este cea mai bună metodă", a declarat un purtător de cuvant al Pirelli.Se anticipează că noile pneuri spate vor avea o temperatură optimă de funcţionare cu 10-15 grade mai scăzută decât cele actuale, astfel că şansele de a vedea o nouă cursă cu strategii cu patru opriri la boxe precum cea de la Barcelona sunt relativ scăzute.
Via Autosport
Evident ca Martin Brundle se plange tot timpul despre pneuri cand vede ca echipa lui de suflet (McLaren) este pe nicaieri si sunt intr-o bezna totala, iar echipa pe care o uraste (Ferrari) a castigat deja 2 curse. Evident ca David Coulthard, zice ca vezi doamne pneurile omoara competitia cand echipa lui de suflet (Red Bull, desi cred ca este inca fan McLaren deh a fost pilotul lor ceva ani), striga peste tot ca pneurile sunt de vina si bla bla bla, merg incet, nu de alta dar au o masina cu propusie nucleara si vezi doamne... trebuie sa opreasca de 10 ori daca ar merge la maxim.... mda si marmota zboara intre planete.
Interesele in Formula 1 omoara competitia si nu pneurile, faptul ca unii nu stiu sa piarda si nu stiu nici sa castige prin munca, si se plang toata ziua. In 2010, nu-mi aduc aminte ca cei de la Red Bull sa se planga de pneuri, in 2011 nici atat, iar in 2012, poate s-au plans odata? In schimb cei de la Ferrari nu pot testa, si fraierii au si circuit langa fabrica (iti dai seama ce comic este, o echipa de Formula 1 cu circuit propriu pe care nu-l poate folosi loooooooooooooooool), au stat prost la intelegerea pneurilor dar tot au luptat si deh nu s-au plans atata. Plus pe Vettel inca nu l-a busit Raikkonen, nu l-a scos din cursa Grosjean, asa ca cred ca sta foarte bine.