Noile pneuri spate Pirelli, amânate pentru Silverstone

de Daniel Popescu
Miercuri, 29.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pirelli va introduce noile pneuri spate abia la Silverstone, italienii urmând să ofere astfel de cauciucuri la Montreal doar pentru antrenamente.

Vom aduce câte două seturi de pneuri de echipa pentru antrenamentele de vineri cu propunerea de a implementa noile pneuri spate începând de la Silverstone.

Purtator de cuvant
Pirelli
Pirelli stabilise să introducă un nou tip de pneuri spate începând cu Marele Premiu al Canadei pentru a corecta probleme de siguranţă ale actualelor specificaţii.

Modificarea vizează în principal înlocuirea benzii metalice cu una din kevlar, însă producătorul italian a confirmat miercuri că piloţii vor utiliza noile pneuri în curse începând cu Marele Premiu al Marii Britanii din 30 iunie.

Totuşi, producătorul italian va oferi echipelor câte două seturi din noile cauciucuri pe care le vor putea utiliza în antrenamentele de vineri de la Montreal. Deşi există speculaţii că Pirelli nu a avut timp să producă noile pneuri într-o cantitate suficient de mare, italienii afirmă că această soluţie a fost adoptată cu scopul ca fiecare echipă să cunoască mai bine noile specificaţii.

"Vom aduce câte două seturi de pneuri de echipa pentru antrenamentele de vineri cu propunerea de a implementa noile pneuri spate începând de la Silverstone.

Întrucât regulamentul permite asta şi din motive de echitate sportivă, credem că aceasta este cea mai bună metodă", a declarat un purtător de cuvant al Pirelli.

Se anticipează că noile pneuri spate vor avea o temperatură optimă de funcţionare cu 10-15 grade mai scăzută decât cele actuale, astfel că şansele de a vedea o nouă cursă cu strategii cu patru opriri la boxe precum cea de la Barcelona sunt relativ scăzute.

Via Autosport

Comentarii (3)

  • Iesiti ba pirelli din F1 ca sunteti de tot rasul aici in competitie.
    8 6
  • E pe naiba nu ati avut timp. Totul e datorita scandalului cu testele efectuate cu Mercedes. Atat si nimic mai mult.
    2 0
  • Fan F1
    Mda si astia de la Pirelli sunt prosti si asculta ce zic altii, ca mine si ca fanii din alte tari care se dau mari specialisti in Formula 1 fara ca macar sa fi condus o masina de Formula 1. Bine intelegem intr-o mai mica sau mai mare parte, tehnologia din spatele masinilor, intelegem strategiile, avem preferati sau nu dar Pirelli ar trebui sa-si vada de treaba lor. Chestia asta cu "sunt 4 pits stops" si fiecare fraier intreband al fraier "bai da ce parere ai despre pneuri" nu are nici o treaba cu Formula 1.

    Evident ca Martin Brundle se plange tot timpul despre pneuri cand vede ca echipa lui de suflet (McLaren) este pe nicaieri si sunt intr-o bezna totala, iar echipa pe care o uraste (Ferrari) a castigat deja 2 curse. Evident ca David Coulthard, zice ca vezi doamne pneurile omoara competitia cand echipa lui de suflet (Red Bull, desi cred ca este inca fan McLaren deh a fost pilotul lor ceva ani), striga peste tot ca pneurile sunt de vina si bla bla bla, merg incet, nu de alta dar au o masina cu propusie nucleara si vezi doamne... trebuie sa opreasca de 10 ori daca ar merge la maxim.... mda si marmota zboara intre planete.

    Interesele in Formula 1 omoara competitia si nu pneurile, faptul ca unii nu stiu sa piarda si nu stiu nici sa castige prin munca, si se plang toata ziua. In 2010, nu-mi aduc aminte ca cei de la Red Bull sa se planga de pneuri, in 2011 nici atat, iar in 2012, poate s-au plans odata? In schimb cei de la Ferrari nu pot testa, si fraierii au si circuit langa fabrica (iti dai seama ce comic este, o echipa de Formula 1 cu circuit propriu pe care nu-l poate folosi loooooooooooooooool), au stat prost la intelegerea pneurilor dar tot au luptat si deh nu s-au plans atata. Plus pe Vettel inca nu l-a busit Raikkonen, nu l-a scos din cursa Grosjean, asa ca cred ca sta foarte bine.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru