După dezvăluirile făcute în premieră de jurnalistul britanic Adam Cooper, conaţionalul său Joe Saward a oferit noi informaţii despre echipă, unele dintre ele contradictorii.
Potrivit lui Saward, Forza Rossa va utiliza motoare Ferrari, întrucât Ion Bazac, principalul finanţator al echipei, deţine compania cu acelaşi nume care este unicul importator oficial Ferrari din România. Anterior, Cooper afirma că Forza Rossa va folosi motoare Renault, ca urmare a faptului că francezii deţin în România constructorul Dacia.
Anterior, Haas Formula, cealaltă nouă echipă acceptată pe grila de start, a anunţat că este aproape de un acord similar cu Ferrari, ceea ce ar însemna că italienii să furnizeze motoare pentru cinci echipe în sezonul 2016.
Pe de altă parte, Saward susţine că are informaţii şi despre viitorul monopost al Forza Rossa.
Şasiul ar urma să fie construit în Germania de compania Holzer, în timp ce profilul aerodinamic va fi stabilit de o companie britanică. În schimb, designul va fi realizat de un grup de ingineri care au lucrat în trecut la HRT, echipă care s-a retras din Formula 1 la sfârşitul sezonului 2012. Legătura este dată de Colin Kolles, care va gestiona Forza Rossa după ce anterior a fost şeful celor de la HRT.De asemenea, FIA ar fi acceptat Forza Rossa pe grila de start în 2015 doar după ce Haas a anunţat că amâna proiectul pentru sezonul 2016.
Via Joe Saward
2. Daca vor lucra fostii angajati HRT si ajungem in F1, o sa ne cam chinuim sa alergam dupa Caterham si Marussia.