Rivalii de la Michelin, care luptă cu producătorul italian pentru a furniza pneuri în Formula 1 în perioada 2017-2019, au profitat de această situaţie pentru a scoate în evidenţă intenţia de a oferi cauciucuri care să poată fi exploatate la maxim pentru mai mult timp.
"Nu are niciun sens să produci pneuri care să dureze 10 tururi. Un pneu de Formula 1 ar trebui utilizat cel puţin o treime de cursă, poate două treimi. Trebuie să discutăm cu inginerii şi cu Bernie Ecclestone. Trebuie să le oferim piloţilor un pneu cu care să extragă 100% din potenţialul monopostului, nu 70%", a declarat Pascal Couasnon, directorul de motorsport al Michelin.
Degradarea deliberată a pneurilor a fost solicitată de echipe cu scopul de a îmbunătăţi spectacolul în Formula 1, însă a condus la apariţia unor strategii în care piloţii nu mai forţează la maxim pentru a conserva cauciucurile cât mai bine.
În schimb, Michelin propune furnizarea unor pneuri cu o durată mare de viaţă şi cu jante de 18", întrucât aceasta dimensiune este mai apropiată de cele folosite în industria maşinilor de serie.▶ Michelin în motorsport: transfer de tehnologie pentru industria de serie
Via GMM
A fost cerut doar de BERNIE pentru imbunatatirea show-ului....
Michelin demonstreaza ca poate , are competitii majore la care ia parte . Pe vremuri aveam Bridgestone si Michelin si era show maxim .