Producătorul francez a dezvăluit însă că oferta include condiţia de a trece de la pneuri cu jante de 13 inch la cauciucuri cu jante de 18 inch, considerate mai relevante pentru industria auto de serie.
"Da, am intrat în cursă. Propunerile noastre rămân valabile, mai mult ca niciodată. Încercăm să schimbăm situaţia un pic. Credem că imaginea pneurilor din Formula 1 nu este aşa cum ne-am dori şi nu prea are sens. Un pneu aruncat după câteva tururi nu este ceva pozitiv pentru industria pneurilor. Există alte metode de a asigura un spectacol bun, cu pneuri de înaltă tehnologie cu aderenţă bună, aşa cum am văzut la Le Mans", a declarat Pascal Couasnon, directorul Michelin Motorsport.
Şanse minime pentru trecerea la pneuri de 18 inch
Echipele au convenit recent că Formula 1 să păstreze în continuare pneurile cu jante de 13 inch, în special din cauza faptului că adoptarea unor jante mai mare ar creşte greutatea monoposturilor şi ar necesita o schimbare de design pentru frâne şi suspensii, care ar conduce la creşterea costurilor.Deşi este conştient de acest lucru, Couasnon spune că Michelin a făcut această ofertă pentru a demonstra că acţionează prin fapte.
"Am propus idei şi am vorbit că suntem dezamăgiţi de Formula 1. Dacă vrem să fim credibili, nu ne putem plânge dacă nu venim cu soluţii. A avut sens să spunem că, dacă avem idei, trebuie să le propunem pentru a vedea dacă oamenii sunt interesaţi sau nu. Cel puţin nimeni nu va putea spune că vorbim fără să acţionăm. Acum acţionăm", a precizat el.
Pirelli este avantajată în lupta pentru contract şi de faptul că investeşte sume importante de bani în publicitatea de pe circuite, pe lângă faptul că este unul dintre principalii parteneri ai programului Paddock Club.
▶ Poveştile Formulei 1: Paddock Club - ascensiunea şi decăderea celui mai exclusivist club de fani
FIA va decide până în 17 iulie care sunt ofertele care merită să fie luate în considerare pentru o analiză finală.
Vin cu ceva extraordinar schimbat, iar remarca "Un pneu aruncat după câteva tururi nu este ceva pozitiv pentru industria pneurilor" mai mult ca sigur a deranjat anumite persoane care tot imping astfel de idee in Formula1, persoane influente in stabilirea regulamentului.
O tot ard cu costurile la fel cum o ard astia ai nostrii cu coruptia,doar vorbe,faptele sunt exact opuse !
Din ce am inteles eu din chestionarul ala despre F1, fanii vor depasiri nu conteaza daca sunt artificiale sau nu, vor sa vada depasiri. Singura problema este vor sa vada aceste depasiri doar daca favoritul lor este cel care depaseste, nu si daca favoritul lor este cel depasit. De fapt fiecare fan vrea sa vada ca favoritul lui castiga cursele, nu-l intereseaza de restul, si daca favoritul lui nu castiga... trebuie schimbat ceva. Ca dovada in acest sezon in cursa din Canada, doar fanii lui Hamilton au spus ca ce cursa bestiala a fost, restul fanilor... dormeau de mult in fata TV-ului. Sa vedeti pareri de pe alte site-uri :P
Pe de alta parte nu se merita de facut schimbarea doar din motive estetice, care mie mi se pare nesemnificativ
Foarte adevarat. Exista acest trend mai nou. De a sustine un pilot si nu o echipa. In special la fanii mai noi.
Dar asta este lumea in care traim. Nu este singurul aspect unde parerea fanilor nu este tocmai "reala" (daca o pot numi asa).
Ca si cu pneurile, un alt exemplu este cu sunetul. Pe toate formurile auzi ca vreau vechiul sunet inapoi, dar daca ii intrebi pe cei care merg la curse o sa vezi un raspuns diametral opus. Sincer si pe mine ma deranejaza sa stau 2 ore cu dopuri in urechii in tribune.
Revenind la pneuri. Cat timp este Bernie la conducere o sa ramanem la pneurile astea cu degradare "artificiala" si care trebuie sa contribuie la spectacol. Firma furnizoare o sa fie cea care este dispusa sa ii satissfaca pretentiile lui Bernie nu echipelor.
Personal nu vad care ar fi problema sa existe 2 furnizori si sa aleaga echipele ce specificatie vreau (13" sau 18")