Contractul lui Lewis Hamilton cu Mercedes urmează să expire la sfârșitul sezonului 2018, iar cele două părți au început deja tratativele pentru prelungirea acestuia.
Presa internațională speculează că triplul campion mondial are toate șansele să obțină cel mai mare salariu din istoria Formulei 1, iar oficialii Mercedes se arată încrezători în prelungirea acordului.
Toto Wolff, directorul de motorsport al germanilor, susține că noul contract va reprezenta o simplă formalitate. "Hamilton a devenit un pilon atât de important în cadrul echipei încât nu încape îndoială că vom continua împreună. Discuțiile sunt pozitive și în plină desfășurare. Este doar o chestiune de timp până când vom perfecta acordul și vom pune semnătură pe document", afirmă Wolff.
Pe de altă parte, alternativele lui Hamilton sunt destul de importante. Cea mai bună opțiune ar fi Ferrari, întrucât contractul lui Kimi Raikkonen expiră de asemenea la finalul acestui an, însă este greu de crezut că Hamilton ar renunța la statutul de pilot numărul 1 la o echipă pentru care concurează și Sebastian Vettel.
O altă opțiune ar fi reprezentată de Red Bull, acolo unde britanicul ar putea face pereche cu Max Verstappen.
Pe de altă parte, o revenire la McLaren ar fi dificilă în contextul în care echipa britanica este departe de performanțele din trecut, iar Renault nu beneficiază de cel mai bun motor de pe grila de start.Sezonul 2018 al Formulei 1 va începe în 25 martie cu Marele Premiu al Australiei. Până în prezent, nicio televiziune din România nu a achiziționat drepturile TV.
Via SkySports
In ceea ce priveste alternativele, nu-mi aduc aminte ca Ferrari in ultimii 30 de ani sa-si fi dorit dureri de cap, asa ca mai mult ca sigur vor ramane sa ideea de pilot principal - pilot secundar, ca sa nu zic ca italienii (si cand zic "italieni" nu ma refer la Ferrari) sunt cunoscuti pentru rasismul lor asa ca nu il prea vad pe Hamilton acolo, cum de altfel nu-l vad nici la RBR. Ii e cald si bine la Mercedes, are una din cele mai bune masini, daca nu cea mai buna, un echipier deloc incomod, de ce s-ar duce la RBR? Mai de graba vine Max peste un an la Mercedes. Sunt sigur ca germanii vor mai adauga niste zerouri acolo la salariu si gata.