Una dintre condiţiile impuse pentru a adopta această strategie a fost ca cei doi piloţi să facă schimb de informaţii cu scopul de a ajuta Mercedes să-şi îmbunătăţească performanţele. Directorul de motorsport Toto Wolff a dezvăluit însă că, în Marele Premiu al Austriei, a observat o primă fisură sâmbătă dimineaţă, atunci când piloţii au fost reticenţi să furnizeze datele obţinute în antrenamente.
"Echipa a avut un scurt moment sâmbătă dimineaţă.
După ultima sesiune de antrenamente nu eram într-o formă bună, iar atmosfera nu a mai fost ca în ultimele curse. Vedem că situaţia devine foarte competitivă şi că transparenţa suferă un pic, aşa că trebuie să ne asigurăm că asta nu afectează echipa", a declarat austriacul pentru publicaţia GPUpdate.Pe de altă parte, Wolff este încrezător că cele părţi vor ajunge la un acord comun pentru ca Mercedes să beneficieze în continuare de informaţiilor celor doi piloţi.
"Nu este vorba numai despre piloţi, ci şi despre cele două echipaje ale lor care fac parte dintr-o singură echipă. Pentru piloţi, principalul obiectiv este câştigarea titlului la piloţi, pe când obiectivul nostru este să câştigăm titlul constructorilor şi să ne asigurăm că unul dintre piloţi câştiga titlul piloţilor", a adăugat el.
Via GPUpdate
Cred ca avem aceeasi varsta si am vazut multi piloti si multe curse.
Nu sunt asemenea nici 2 picaturi de apa si deci nici 2 piloti sau 2 masini. Precizia mare cu care sunt lucrate actualele f1 nu garanteaza egalitatea masinilor. Stilul de pilotaj duce la uzura mai mare la o masina fata de cea a colegului, de aici micile diferente si pierderi de trasa, cand din partea unuia, cand din partea altuia, datorata diferitelor elemente la unu fata de celalalt.
.cum am mai zis Ham e f bun..dar tre sa fie mai inteligent...