Totuşi, cei de la Mercedes s-au răzgândit între timp, iar directorul de motorsport Toto Wolff susţine că o astfel de permisiune ar genera pericolul ca unii producători să dezvolte mai bine motoarele, iar costurile ar creşte.
"Este dificil, întrucât cred că avem nevoie de stabilitate în regulament. Personal nu sunt de acord, pentru că vor apărea mai multe costuri. În acelaşi timp, cum ne putem asigura că toată lumea are motoare cu aceleaşi specificaţii? Generează multe consecinţe", a declarat austriacul.
În plus, şi cei de la Renault şi-au schimbat opinia favorabilă, iar acum afirmă că există pericolul ca avansul celor de la Mercedes să crească şi mai mult în cazul în care dezvoltarea motoarelor ar fi permisă şi în timpul sezonului.
"Nu vrem să investim mai mult în tehnologia motoarelor.
Ar trebui să avem un regulament care să micşoreze diferenţa de performanţă dintre producători, ceea ce înseamnă că la un moment dat progresele Mercedes vor fi limitate, iar noi îi vom putea ajunge din urmă. Altfel, am putea ajunge într-o poziţie mai proastă cu dezgheţarea dezvoltării decât cu actuala îngheţare", a precizat Cyril Abiteboul, directorul executiv al Renault.Via Autosport
Serios? Daca nu putem fi la fel de buni ca voi ar trebui sa fiti limitati prin regulament ca sa fim egali. ce idiotenie..unde ajunge formula 1 cu astfel de idei...