În prezent, regulamentul prevede că motoarele trebuie omologate până în 28 februarie şi că acestea nu pot fi dezvoltate în timpul sezonului, însă Renault, Honda şi Ferrari fac presiuni pentru eliminarea restricţiilor.
Mercedes este de acord ca producătorii rivali să poată dezvolta motoarele cu scopul de a echilibra forţele, întrucât o dominaţie autoritară din partea constructorului german nu este benefică Formulei 1 pe termen lung.
Constructorii trebuie însă să decidă dacă dezvoltarea în timpul sezonului va fi permisă pe baza unui sistem cu jetoane ca cel din acest an sau va putea fi realizată la liber, după dorinţa fiecărui constructor.
Cert este că echipele vor încerca să limiteze costurile dezvoltării prin impunerea unor restricţii cu privire la testele efectuate pe bancul de probe.În prezent, regulamentul prevede că anumite componente ale unităţii de propulsie nu pot fi dezvoltate în niciun fel până în 2020, însă echipele analizează inclusiv posibilitatea de a elimina şi aceste restricţii. Schimbările de regulament vor putea fi adoptate numai prin votul unanim al tuturor echipelor înainte de a merge la Comisia Formulei 1, care le va propune ulterior spre ratificare Consiliului Mondial al FIA.
Via Motorsport
au folosit toate,absolut toate jetoanele. s-ar putea ca ferrari si renault sa ai ajunga din urma cu jetoanele care urmeaza sa le foloseasca in cursele urmatoare .
aerodinamic mercedes este zero. au facur ce stiau ei mai bine sa faca : un motor turbo impecabil.
acum renault si ferrari ca si putere sau apropiat de ei.
urmeaza partea cea mai grea : aerodinamica ! acolo exceleaza red bull . si ferrari sunt pe calea cea buna .
mercedes nu sunt tampiti. nu lasa nimic la voia intamplari.
sezonul 2016 o sa fie unul interesat : poate cel mai interesant din ultimi 7 ani
o sa fie pe dracu'! Stai linistit ca-n 2016 tot Mercedes e campioana, si tot Hamilton e campion. Din 2017 e posibil sa se schimbe un pic lucrurile, va fi alta echipa campioana, dar intr-un mod la fel de autoritar precum au facut Red Bull si Mercedes in ultimii 6 ani.
2 campionate consecutive nu le ajunge ...
oricum BV lor, pana acum ei au scos cel mai mult din noul regulament
sa speram ca la anul va fi un campionat mai strans care se va termina cu victorie Ferrari!
Forza Ferrari!
Pana la urma internetul,si mai ales un site sportiv, nu tine loc de scoala. Ceea ce ai semnalat tu se invata la scoala in clasa a III-a sau a IV-a, asa ca e greu sa le mai explici oamenilor acum si aici ca nu scriu corect .
Dacă la cuvintele care încep cu î se adaugă un prefix, atunci se păstrează litera iniţiala î chiar şi după prefix, astfel că î apare şi în interiorul cuvântului, de exemplu, neîncăpător, neînfricat, neînţeles, neîntrerupt.
Prin urmare, â nu se foloseşte neapărat în interiorul cuvintelor.
Totuşi, 91Schumi06 are dreptate, Formula 1 nu e locul potrivit pentru a-i face cu ou şi cu oţet pe cei care au scris un cuvânt greşit.
restul nu restu
Cat despre cate palete are turbina folosita de cei de la Mercedes, numai ei stiu. Si nu cred ca o sa-ti spuna tie, un simplu analfabet @rommyf1.
Bun asa... ce ramane acum sa facem? Nu ne luam si de pozele de la profiluri? :) Of...
Ontopic: Mercedes e de acord cu dezvoltarea monoposturilor pentru ca au descoperit ceva nou, mai mult ca sigur. Nu e nimeni atat de deschis la minte incat sa se gandeasca la beneficiul Formulei 1. Nicio echipa din istoria F1 nu a dorit sa schimbe regulamentul pentru ca o tinea numai in victorii si avea nevoie de competitie. Toti doresc victorii si campionate castigate, vor palmares si bani.
Eu, personal, sunt mai apropiat de Mercedes si de Ferrari decat de alte echipe, dar sa fim seriosi... nu sunt nemtii atat de blanzi, in niciun sport. Sau uitam de meciul de fotbal Germania - Brazilia care a aratat mentalitatea nemteasca de a da gol peste gol pana la sfarsitul timpului regulamentar de joc? Cat timp e patronaj nemtesc la echipa, se va dori victorie peste victorie in vederea stabilirii de recorduri noi in Marele Circ.