Botezat W05, noul monopost include un design diferit pentru nas, la fel ca şi celelalte echipe de pe grila de start, dar şi o aripă faţă cu numeroase elemente în părţile laterale. Nasul are un design asemănător cu cel implementat de Scuderia Ferrari pe noul F14 T.
Paddy Lowe, directorul tehnic executiv al echipei, a lăudat munca inginerilor, însă admite că este prematur să vorbească despre potenţialele performanţe comparativ cu celelalte echipe.
"Întreaga echipă a făcut o treabă fantastică. Ne-am atins obiectivele, dar, ca întotdeauna, vom începe să înţelegem cât de mult succes avem după ce începem să testăm pe circuit. Noul monopost este elegant, dar agresiv, iar ingineria internă a monopostului este extrem de inovatoare şi inteligentă", a declarat el.
Mercedes a efectuat deja un prim test cu noul monopost în cadrul unei sesiuni private în scopuri publicitare, atunci când Nico Rosberg a parcurs 40 de kilometri pe circuitul de la Silverstone.
Ghidul lansărilor noilor monoposturi din 2014:
▶ 22 ianuarie: Force India: prima fotografie cu noul monopost
▶ 23 ianuarie: Williams: imagini digitale cu FW36
▶ 24 ianuarie: McLaren: lansarea noului MP4-29
▶ 24 ianuarie: Lotus: imagini în premieră cu monopostul E22
▶ 25 ianuarie: Ferrari: galerie foto completa cu F14 T
▶ 26 ianuarie: Sauber: prezentarea digitala a lui C33
▶ 27 ianuarie: Toro Rosso: primul STR cu motor Renault
▶ 28 ianuarie: Red Bull prezinta noul monopost RB10
▶ 28 ianuarie: Mercedes, Williams, Marussia şi Caterham;
▶ 19 februarie: Lotus
Teste de iarnă 2014:
▶ 28-31 ianuarie: Jerez;
▶ 19-22 februarie: Bahrain;
▶ 27 februarie - 2 martie: Bahrain.
ramane de vazut ce stie pe circuit
S-auzi mandra glasuire a padurii de argint."
Din pacate pentru mine, este mai placut estetic ca Ferrari. Sper ca performantele sa nu fie la fel :)
Dar ce "pom de Craciun" si-au pus pe aripa fata!!!!
Aici cred ca au exagerat prea mult. Sau poza asta e doar pentru imagine. Adica au pus pe aripa toate elementele aerodinamice posibile.