Totuşi, echipa este determinată să ia măsuri dure în cazul în care cei doi piloţi vor fi implicaţi din nou într-un incident. Potrivit directorului de motorsport Toto wolff, unul dintre piloţi va părăsi Mercedes dacă cei doi nu se vor înţelege, chiar dacă amândoi au contracte pentru 2015.
"(Dacă nu se înţeleg), va trebui să luăm decizii şi să acceptăm consecinţa de a avea o linie de piloţi diferită. Dacă nu suntem capabili să-i gestionăm în spiritul Mercedes-Benz, atunci trebuie să admitem asta", a declarat austriacul.
Între timp, Hamilton nici nu ia în calcul varianta de a nu concura pentru Mercedes în sezonul următor şi insistă că incidentul cu Rosberg nu pune în pericol negocierile pentru un nou contract."Vorbesc regulat cu echipa, iar prioritatea este să câştig titlul mondial.
Am contract pentru încă un an, aşa că nu este nicio grabă, dar aş vrea să spun că-mi văd viitorul la Mercedes", a explicat britanicul.Pe de altă parte, Wolff a refuzat să dezvăluie modul în care a fost pedepsit Rosberg pe plan sportiv pentru incidentul de la Spa-Francorchamps.
"Aş vrea ca penalizările pe care le-am implementat să rămână în cadrul echipei pentru că nu este corect pentru pilot să vorbim despre asta în public. Am spus clar că este un scenariu inacceptabil pentru noi şi nu vrem ca astfel de lucruri să se mai întâmple", a mai precizat Wolff.
Via BBC Sport
Si nu e nici un castig daca iei titlul cu un german. E la fel. Nu-ti ridica nimeni statuie. Mai vorbeste cineva astazi despre Ascari, pilot mult superior lui Rosberg, care a castigat cu Ferrari? Nici atat nu se va vorbi mai tarziu despre Rosberg, nici macar la 2 ani de la retragerea sa. Stati calmi, n-o sa-si aminteasca nimeni de Rosberg peste 50 de ani.
Asa ca la Mercedes poate ajunge orice pilot, de orice nationalitate, important e sa castige. Insa Mercedes isi va pastra ambii piloti pentru 2015. Sa spunem ca mai au la dispozitie luna lui septembrie, apoi va fi imposibil sa gaseasca piloti de top. Singurii cu sanse sa ajunga la Mercedes ar fi Alonso si Vettel.
In primul lui an s-a certat cu Alonso de a ramas in istorie.
Kovalainen nu era o amenintare la adresa lui deloc, iar Button stie sa inghita mult mai multe decat orice om normal si oricum nu avea performante apropiate lui Hamilton, deci stia sa aplaneze iesirile lui Hamilton.
Dar cand aparea o problema Inca nu l-am vazut pe Hamilton sa o prelucreze cu o maturitate caracteristica unui campion mondial, mai degraba sare ca un copil rasfatat caruia nu ii dai jucaria. Poate ca retineti declaratia "Poate pentru ca sunt negru!", sau cand era deturat si s-a bagat in lupta celor din frunte, sau cand urla ca nu poate sa il depaseasca pe Schumacher in Italia, etc.
Anul acesta pana acum nu retin sa fi sarit Rosberg vreodata, dar Hamilton permanent are o problema.
Nu contest aptitudinile lui Hamilton pe un tur sau de depasire, sau oricare altele de moment, dar per total inca nu dovedeste maturitatea unui campion si drept urmare este la 29 de puncte in urma, intr-un campionat pe care teoretic ar trebui sa il domine.
Revenind la incidentul de cursa Rosberg - Hamilton, am tot revazut secventa, dar in continuare nu consider vreun vinovat. Rosberg a pastrat pozitia fiind pe traiectorie exterioara, urmand sa intre pe interiorul curbei, Hamilton intrand pe pozitie exterioara. Hamilton a virat spre interiorul curbei pentru ca asta iti dicteaza sangele ce te duce spre traiectoria ideala nepasandu-i de rosberg care era pe interior, si care prea tarziu a remarcat manevra.
Conform manevrei lui, sunt sigur ca Rosberg a considerat pe moment ca Hamilton va pastra latimea unei masini pe interior ca sa evite coliziunea, ceea ce nu s-a intamplat, si nu a mai avut timp de franare sau evitare. Intr-o lupta pentru titlu nu mi se pare o problema ce s-a intamplat, nu vad un vinovat in incident.
Ai dreptate. Exact despre asta vorbeam cu altcineva pe un alt forum. In afara numelui Mercedes nu este deloc germana. Felul cum opereaza, , structura organizatorica a grupului, minutiozitatea, obsesia pentru detalii, conceptie stricta corporatista in relatia cu pilotii si cu sponsorii, imaginea de brand rece si clinic aproape futurist, toate aceste calitati specifice lumii germane le gasim mult mai pregnante la Mclaren.
Pe Mercedes o va vad mai aproape de Real Madrid decat de Bayern daca e sa facem o analogie cu cu fotbalul.
Ferrari este un fel de Ac Milan, au cele mai multe titluri la nivel mondial, sunt un brand viu, fascineaza si genereaza pasiune, dar sunt o entitate in declin, specific lumii italiene.
Cat despre Mercedes, sunt o echipa germana nu pentru ca asa vreau eu sau tu, ci pentru ca au o licenta germana, au sediul in UK pentru ca acolo il avea vechea echipa, Brawn GP. In ziua de astazi se schimba foarte greu un sediu pentru o echipa de Formula 1, sa fim seriosi... ai vazut macar un astfel de sediu ca sa stii despre ce vorbesti? Angajatii sunt din diferite natii, dar echipa tot germana este si daca avea numai angajati din India, pentru ca asa au depus actele pentru licenta.
Ce mi se pare mie foarte ciudat este dintre cei care posteaza pe aici, foarte putini se chinuie sa gandeasca si sa rationalizeze ceea ce vor posta, in timp ce foarte multi, de fapt marea majoritate se bucura doar prin a posta, lucruri irelevante, in marea majoritate pline de ignoranta si prostie. Cam asa arata si Romania anului 2014, fara sperante in a se schimba ceva. Bine acuma nimeni nu spune ca-i ceva rau cand elevii claselor 1-8 sunt in foarte mare parte analfabeti si copieaza la diferitele examene sau iau note foarte mici (3 pentru mine nici nu exista ca nota lol). Presupun ca nu-i nici ceva rau cand se fura atat pe strada, sau la locul de munca oricare este acela, la fel cum sunt sute de mii de someri si oameni ai strazii. Am si am uitat de cateii vagabonzi, nimic nu-i rau in a-i vedea peste tot. Oare te-ai intrebat vreodata daca nu cumva lumea in care traiesti ar putea sa fie mai buna? O lume in care sa te bucuri ca traiesti, plina de bunatate si mai ales siguranta? Ma gandesc ca nu, pentru ca nu ai aratat niciodata astfel de sentimente. Si nepasarea si inactivatea sunt... bolile secolui 21.
Despre Rosberg, e normal sa incerce sa treaca. Emotia de a reveni in frunte dupa un start ratat, mandria si febra cursei l-au determinat sa actioneze asa cum a facut-o el. Este oarecum normal, dar ilogic pentru echipa, manageri, patron. Pana acum (si nu ma refer la acest sezon) Rosberg nu prea a aratat ceva in F1. Da, l-a dominat pe Schumi, cand Mercedes mergea asa cum mergea, dar in rest, cum se spune... nu a fost acolo, tot timpul notiunea de speranta i s-a aplicat cu succes.
Sunt curios ce i-ar fi facut Vettel (neamt si de 4 ori campion) lui Rosberg, in aceiasi echipa! Ar mai fi beneficiat de clementa conducerii? Probabil ca nu, Vettel se vinde mai bine ca Rosberg din orice punct de vedere.
Hamilton, trebuie sa stranga din dinti si sa castige cta mai multe curse. Apoi, sa spere ca va dubla punctele si in ultima etapa. Atat.
Cei de la Mercedes nu stiu sa rezolve problema celor doi, pentru ca s-au mai aflat in aceasta situatie. Hilar un pic, dar adevarat! Apoi, mai este si chestie de management, Lauda, Wolf nu sunt pe aceiasi pagina cu Brawn, Briattore sau Todt.
Nu sunt fan Ham, Rosberg sau Alonso.