Totuşi, la presiunile celor de la FIA şi ale lui Bernie Ecclestone de pe parcursul Marelui Premiu al Statelor Unite, constructorul german şi-a dat acordul verbal pentru o relaxare a regulamentului.
Marco Mattiacci, şeful Ferrari, este încă circumspect cu privire la acest acord, tocmai din cauza faptului că germanii s-au mai răzgândit o dată în această privinţă.
"La întâlnirea de sâmbătă, Mercedes a anunţat că este dispusă să facă un compromis. Dar nu putem spune că problema este încheiată, pentru că Mercedes şi-a mai declarat bunăvoinţa înainte şi apoi şi-a schimbat părerea", a declarat italianul.
De altfel, inclusiv Christian Horner, şeful celor de la Red Bull Racing, a admis că acordul este, pentru moment, unul strict verbal, care urmează să fie pus în practică.
"Mercedes a acceptat că trebuie să ofere o fereastră de oportunitate pentru ceilalţi pentru a genera concurenţa.
Au participat la o discuţie, aşa că nu au stabilit nimic încă, dar a fost o discuţie foarte constructivă şi sperăm să vedem o soluţie în practică în viitorul foarte apropiat", a declarat britanicul.Presa italiană speculează că permisiunea de a dezvolta motorul inclusiv în timpul sezonului ar putea intra în vigoare abia în 30 iunie 2015, aproximativ la jumătatea sezonului competiţional. În acest fel, Mercedes şi-ar asigura în continuare supremaţia în debutul sezonului.
Via F1Zone
astfel si in 2015 vor fi tot de neoprit
... nu-I prost Wolf ...