De altfel, nasul este atât de scurt încât extremitatea acestuia este poziţionată în spatele elementului central al aripii faţă.
Iniţial, acest design pentru nas era prevăzut pentru versiunea finală a monopostului care a fost utilizată în prima etapă din Australia, însă echipa a fost nevoită să amâne debutul până în China ca urmare a faptului că aceasta componentă nu trecuse testele de siguranţă ale FIA.
De atfel, echipa a reuşit să treacă testele de siguranţă pentru noul nas abia la a patra încercare, potrivit unor informaţii dezvăluite de directorul de motorsport Toto Wolff. "Monopostul a fost desenat pentru nasul scurt. Ce am avut până acum a fost doar cu caracter intermediar", a declarat austriacul pentru publicaţia Auto Motor und Sport.Noul nas ar putea ajuta Mercedes să-şi consolideze poziţia de lider în noul sezon al Formulei 1, iar designerul Aldo Costa a explicat unul dintre beneficiile acestei soluţii. "Monopostul va fi mai uşor de echilibrat cu această soluţie", a precizat el.
Anterior, echipele rivale, care erau la curent cu nasul scurt al celor de la Mercedes, considerau că echipa nu va putea trece de testele de siguranţă cu acest design inedit.
Via GMM
uite ce poate face Mercedes cu echipa de rezerve ...
:))