Totuşi, la adăpostul unui avantaj competitiv major în faţa rivalilor de la Ferrari, Honda şi Renault, constructorul german nu s-a concentrat pe îmbunătăţirea motorului cu combustie internă sau a celorlalte componente, ci pe fiabilitate şi adaptarea la un nou tip de carburant furnizat de Petronas.
Această strategie a fost adoptată practic în perspectiva sezonului 2016, pentru a avea cât mai devreme rezultate concrete despre îmbunătăţirile pe care le planifică.
"În cea mai mare parte este vorba despre stabilitate, despre carburant, o îmbunătăţire la nivelul eficienţei. Nu facem un pas uriaş. Este vorba despre îmbunătăţirea fiabilităţii pentru a putea forţa mai mult motorul.
Băieţii au muncit din greu pentru a avea motorul aici, aşa că sunt optimist în privinţa schimbării", a declarat Lewis Hamilton, unul dintre piloţii echipei. Hamilton şi coechipierul său Nico Rosberg vor utiliza astfel a treia unitate de propulsie din acest sezon, element care evidenţiază fiabilitatea exemplară a motoarelor Mercedes. Practic, este foarte probabil ca ambii piloţi să încheie sezon fără să fie penalizaţi, întrucât vor mai avea la dispoziţie câte o unitate de propulsie.Pentru moment, îmbunătăţirile la motor sunt disponibile doar pentru echipa de uzină Mercedes, însă nu este exclus ca Williams, Force India şi Lotus să primească de asemenea nouă unitate de propulsie până la finalul acestei campanii.
Se vehiculează că şi rivalii de la Ferrari au folosit două jetoane din cele şapte pentru îmbunătăţirea motorului la Monza, însă acest lucru nu a fost încă confirmat de echipa italiană. Honda mai are patru jetoane disponibile, în timp ce Renault va folosi toate cele 12 jetoane la Marele Premiu al Rusiei.
Via Autosport
Sper sa-i ajunge din urma pe Mercedes si ceilalti constructori si echipe, de devine deja plictisitor numai cu ei in frunte