Anterior, McLaren a afirmat că va anunţa numele noului sponsor principal în 2 decembrie 2013, însă acest lucru nu se va întâmpla nici măcar cu ocazia lansării digitale a noului monopost MP4-29 din 24 ianuarie.
Cu toate acestea, directorul executiv Jonathan Neale susţine că McLaren va avea în 2014 un buget mai mare decât anul trecut, întrucât ceilalţi sponsori şi-au sporit contribuţiile, iar acţionarii nu au primit dividente.
"Chiar dacă nu vom anunţa un nou sponsor principal când lansăm digital noul MP4-29, suntem într-o formă financiară foarte bună. Avem mulţi parteneri minunaţi precum Mobil 1, Santander, GSK, Johnnie Walker, Hilton, Hugo Boss, Tag Heuer şi SAP, iar acţionarii noştri Ron Dennis, Mansour Ojjeh şi (fondul de investiţii din Bahrain) Mumtalakat nu primesc dividente. Drept urmare, McLaren va avea în 2014 un buget operaţional mai mare decât în anul precedent", a precizat el.Cel mai probabil, lipsa unui sponsor principal pentru acest an este justificată de trecerea la motoare Honda în sezonul 2015, în contextul în care presa internaţională speculează că producătorul japonez de electronice Sony intenţionează să aibă un astfel de rol în momentul în care constructorul nipon va reveni în Formula 1. Practic, pentru echipa britanică nu ar avea sens să încheie un contract cu un sponsor principal doar pentru sezonul 2014.
McLaren a trecut prin numeroase controverse în acest debut de an, după ce Ron Dennis a revenit în funcţia de CEO al McLaren Group, iar echipa a fost la un pas să nu poată participa la sesiunea de teste de la Jerez după ce iniţial ratase testele de siguranţă.
Uite: "McLaren Racing will have a larger operational budget available to it in 2014 than it's had in any previous season in McLaren's history."