Potrivit publicaţiei germane Motorsport-Total, britanicii sunt determinaţi să aducă cel puţin un pilot de top care să permită echipei să lupte pentru titlurile mondiale concomitent cu refacerea parteneriatului tehnic cu Honda.
Sursa citată afirmă că McLaren l-a contactat inclusiv pe Sebastian Vettel, care a declinat însă propunerea pentru a rămâne alături de Red Bull Racing. În schimb, echipa are speranţe mai mari de la Fernando Alonso, pilot pentru care şi-a manifestat interesul în mai multe rânduri în ultimul an.
Şeful Eric Boullier nu a confirmat informaţiile, însă a admis că McLaren caută cei mai buni piloţi disponibili pentru sezonul 2015.
"Este adevărat că mulţi piloţi ar vrea să concureze pentru McLaren şi suntem într-o poziţie privilegiată, însă nimic nu este decis. Este prea devreme să vorbim despre viitor, dar este clar că vrem cel mai bun pilot pentru McLaren, pentru că vrem să fim în top", a declarat francezul.Ferrari neagă prelungirea contractului lui Alonso
Concomitent cu apariţia noilor speculaţii despre revenirea lui Alonso la McLaren, presa internaţională susţine că Ferrari încearcă să-l convingă pe spaniol să-şi prelungească actualul acord scadent în 2016. Informaţiile au fost însă negate de o sursă anonimă din cadrul Scuderiei."Nu ne grăbim să reînnoim contractul cu Alonso. Are contract cu noi până în 2016, ne concentrăm să îmbunătăţim monopostul şi nimic altceva", a precizat sursa.
O plecare a lui Alonso la McLaren ar reprezenta o lovitură pentru Ferrari, mai ales că prestaţiile lui Kimi Raikkonen sunt departe de aşteptările echipei.
McLaren a contactat un virus. Virusul Alonso. Boala afecteaza echipele. Echipele infestate se duc incet dar sigur la coada clasamentului. Tratamentul este foarte greu de aplicat si necesita multa multa determinare din partea pacientului intrucat este nevoie sa se lepede de Santander ...
Partea buna este ca nu poate afecta decat o echipa per sezon. Partea proasta este ca boala recidiveaza uneori (vezi Mclaren) ...
Dar daca chiar se adevereste macar sa am satisfactia de a le fura pilotul nr1 celor de la Ferrari.. sper pana la capat ca vine Hamilton...
trebe sa fac rugaciuni si matanii sa ia Rsoberg titlul....
Gata, nu mai am decat un erou. Repet, il vreau pe Hamilton pt ca e cel mai talentat din punct de vedere obiectiv si m-ar salva de cancerul Alonso, dar loialitatea si devotamentul lui Kevin bate orice talent orice valoare.
P.S. aceasta va fi deviza "Even though we're not winning yet, driving for McLaren remains my dream come true." si nu cu Rosberg campion deoarece Mclaren are deja campionul ei... campionul sufletului Mclaren... Kevin Magnussen...
Loyalty before value
Ma voi lupta pentru Kevin Magnussen impotriva turmei falcosului cu fanatism, determinare si abnegatie pana la capat. Am rezerve nelimitate cand e vorba de turma falcosului. Ura este motorul meu.
1.http://www.gpupdate.net/en/f1-news/312567/mclaren-in-tentative-talks-with-hamilton/
2. http://www1.skysports.com/f1/news/24181/9359559/mclaren-make-tentative-lewis-hamilton-approach-according-to-reports
http://www.omnicorse.it/magazine/39277/f1-secondo-inglesi-ron-dennis-vorrebbe-riportare-lewis-hamilton-alla-mclaren
you should get a room!
:))))))))
2. Dincolo de sentimentalisme Alonso ar fio varianta de vis pt McLaren! Dar de ce ar merge acolo atata timp cat britanicii sunt mai slabi decat Ferrari?! Ramane de vazut...
3. Hamilton ar fi oricand preferat la McLaren in detrimentul lui Alonso! Dar oare ar lasa Lewis cea mai buna masina a momentului (si care se prefigureaza a ramane si sezonul/sezoanele viitoare prin prisma stabilitatii regulamentului) in speranta ca McLaren va reusi un sasiu bun (anul asta pare cel mai prost dintre echipele motorizate de Mercedes) si ca Honda va face un motor cel putin la fel de bun ca Mercedes? Daca va gandi logic nu va pleca: este mai rapid decat Rosberg, chiar de a avut ghinion pana acum, si inca are sanse la campionat... iar de il va pierde anul acesta il poate castiga anul/ anii urmatori! Daca va lua decizii emotionale de moment... va fi necesar/e inca unul sau doua abandonuri tehnice in conditiile in care Rosberg nu va avea nicio problema si va parasi Mercedes! Asa a facut si cand a plecat de la McLaren... (in plus McLaren va trebui sa ilplateasca la nivelul actual sau mai bine...)
3. Button... are sanse daca nu vor putea aduce Hamilton/ Alonso
4. Raikkonen... a fost foarte rapid in perioada McLaren si ar putea fi o varianta cel putin de nivelul Button
5. Hulkenberg... sau un alt pilot tanar... (problema lui Hulkenberg este ca desi e constant si aduna multe puncte sunt curse in care e depasit in performanta pura de Perez... deci pare de nivelul lui Button sau putin peste)
6. Magnussen probabil va ramane...
Pot sa fiu mai diabolic mai barbar si mai distructiv decat ei... eu sunt fortele raului nu ei...
*si mult mai nebun decat ei
Ei is precum sovieticii... eu precum nemtii.... in WW2
De ce stergeti bai comentariile atata timp cat sunt decente, nu jignesc pe nimeni si nu sunt reclama mascata la nimic? Sau poate tocmai de aceea... tolerati ”stilul cocalaristic” de dragul numarului de acceasari si implicit a banilor castigati...
Nu are Mclaren, dar Honda le-a dat un cec in alb sa-l aibe fie pe Alonso fie pe Vettel/Hamilton. Si credema Honda are o forta financiara superioara FIAT sau Ferrari. Iti aduci aminte ce bugete aveau Honda si Toyota prin 2007 si 2008? Peste Ferrari si Mclaren.
alonso va concura la ferrari pana la finalul carierrei
Oun in engleza informatiile pentru a nu fi acuzat ca inventez sau ca bag de la mine. Asa nu pot fi contestate lucrurile
By manufacturer
Rank of manufacturers by production
Honda pe locul 7: 4,110,857 Total
Daimler pe 12: 2,195,152 Total
Fiat pe 13: 2,127, 295 Total
Pe langa aceste lucruri Honda mai vinde ceva si la asta sunt nr 1 pe glob: " the world's largest manufacturer of internal combustion engines measured by volume, producing more than 14 million internal combustion engines each year."
Deci unde sunt FIAT si Daimler? :))))))))))
Impreuan vand un pic peste cifra celor de la Honda :))))))))))))))))))))))))))))))
Si Toyota si Honda au iesit atunci in 2008 datorita crizei, Daimler a ramas datorita insistentei lui Dieter Zetsche in consiulul de administratie fiind numeroase voci ce au fost pentru a iesi din F1.
Sa vedeti ce o sa va umilesc atunci.