McLaren: "Am recrutat peste o duzină de ingineri de top de la rivali"

de Daniel Popescu
Vineri, 24.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren susţine că a angajat cel puţin 12 ingineri de top de la echipele rivale cu scopul de a reveni în lupta pentru titlurile mondiale în sezonul 2014.

Esential 12 este numarul minim de recrutari realizate de McLaren inaintea noului sezon
McLaren a oferit vineri informaţii suplimentare despre recrutările realizate în departamentul tehnic înaintea sezonului 2014 al Formulei 1.

Cu ocazia lansării noului monopost MP4-29, directorul executiv Jonathan Neale a confirmat revenirea la echipă a lui Peter Prodromou, directorul de aerodinamică al echipei Red Bull, şi a adjunctului său Dan Fallows, care vor lucra la Woking din 2015.

Pe de altă parte, Neale afirmă că McLaren a angajat "o duzină" de ingineri de top de la echipele rivale, însă nu a dezvăluit numele acestora, cu excepţia celor deja vehiculate de presă internaţională.

Am făcut câteva recrutări esenţiale şi foarte importante care vor avea un impact semnificativ în viitor.

Jonathan Neale
Director executiv McLaren
"Am făcut câteva recrutări esenţiale şi foarte importante care vor avea un impact semnificativ în viitor.
Suntem incredibil de mulţumiţi că am angajat oameni precum Peter Prodromou şi Dan Fallows, amândoi de la Red Bull Racing, şi Ettore Griffini şi Ciaron Pilbeam de la Lotus, pe lângă mai mult de o duzină de ingineri de top de la cele mai bune echipe din Formula 1. Toţi au văzut capacitatea şi potentilaul care există aici, la McLaren"
, a declarat el în cadrul unui interviu acordat echipei.

McLaren a anunţat recent că Ron Dennis a revenit în funcţia de CEO al grupului şi se va ocupa astfel de echipa de Formula 1. Britanicul a dezvăluit că va anunţa o serie de schimbări în conducerea tehnică în luna februarie, iar principala ipoteză este înlocuirea şefului Martin Whitmarsh cu Eric Boullier, care a demisionat vineri dintr-un post similar deţinut la Lotus.

Via F1Fanatic

Comentarii (10)

  • Cu Button nu prea au sanse fara cel mai rapid monopost care sa fie cu peste o secunda fata de rivali.
    Si s-a vazut smecheria din Button dupa plecarea lui Hamilton. De fapt nu prea l-am vazut pe Button in 2013... fiind mereu in duel cu Perez pentru ultimul punct din cursa. Cert e ca si-a cam luat-o de la Perez. Taximetristul mexican i-a dat-o asa ca in traficul bucurestean, cu ura, cu dusmanie, cu sete, cu invidie. Numai faptul ca e constant l-a salvat pe Button.

    Cat despre Magnussen, iarasi fara cel mai rapid monopost nu va face nimic. Nici Hamilton in 2007 nu scotea capul la lumina daca hotii de la McLaren nu furau de la Ferrari.

    Si acum cine se asteapta ca McLaren sa aiba cel mai rapid monopost dupa un 2013? Doar Mircea.
    13 16
  • da Alonso? Alonso ce facea in 2007 fara cel mai rapid monopost daca hotii de la McLaren nu furau de la Ferrari? Lua locul 1 fara cel mai rapid monopost? Ca uite ca cu cel mai rapid monopost (in 2007) a luat locul 3.... Si de unde dz sti tu cat de bun este Magnussen in F1?
    Hai sa vorbim sa nu adormim...
    18 8
  • chipciu
    mai terminati odata cu ce face Xulescu daca nu are cel mai rapid monopost. Ce face Hamilton daca nu are cel mai rapid monopost .... A facut mai bine decat campionul en titre in 2007. Punct.
    Si mai terminati si cu ineptiile cum ca Alonso cu o caruta ia mereu un supermeritat si nesperat loc 2. Cu o caruta a luat locul 9. Cu o caruta (Minardi) s-a clasat pe locurile obisnuite ale lui Minardi. Nu face nimic in plus fata de cat ii ofera masina. Nu face nimic in plus fata de Hamilton. Si vom vedea cat va face in plus sau in minus fata de Raikkonen. Cel mai rau scenariu pentru Alonso e sa ia Kimi titlul in 2014...
    17 4
  • daci76
    Aia da treaba,cred ca se apuca de wrc Alonso,daca il bate Kimi,nu trbuie sa ia titlul trebuie doar sa termine in fata lui in clasament,dar Alonso va castiga ultima cursa faimoasa cursa cu puncte duble si-i va depasi pe toti in clasament,sau daca nu macar pe kimi,ca daca Massa daca cumva va fi pe circuit in fata lui Alonso,va primi mesajul : 'Fernando is faster than you'.Pana atunci sa speram ca aceasta schimbare a monoposturilor va egaliza cat de cat fortele in marele circ,dar tare imi este ca ,totusi careva va nimeri masina foarte bine sezonul asta si va domina campionatul si aici nu ma refer neaparat la RBR,sa zicem Mercedes AMG?
    2 1
  • @ferr1
    McLaren n-au furat,ci au cumparat,un om,de la Ferrari caci era de vinzare...
    14 8
  • @danoe
    asa, bravo, bine observat. Striga hotii hotii, dar vina suprema e in ograda lor. Miselia mai mare a fost facuta chiar de echipa lor, vorba lu' Ceausescu "tradarili vin din interior". Acum ok, au avut si McLaren un sifonar, dar pana la urma tot la Ferrari a ajuns si ala, ca era exact pe tiparul cerut de ei in sensul asta; da, de Alonso e vorba
    9 7
  • @ferr1

    Sa stii ca poate din prea mult entuziasm exagerez cateodata, dar daca vrei sa vorbim serios si nu ca "fanboys" (caci pot daca vad ca interlocutorul ma respecta) iti pot spune cu mana pe inima ca nu cred ca Mclaren va avea cel mai rapid monopost. Vor avea al 3 monopost si sa stii ca vor fi mai buni ca Red Bull, datorita motorului Renault, care nici nu este atat de usor si de flexibil ca cel Ferrari si nici atat de puternic ca cel Mercedes. Mercedes vor avea cea mai buna masina, motor puternic munca inceputa devreme de tot, al 2 va fi Ferrari ce vor avea o masina bine echilibrata si un motor foarte inovativ, iar iti zic ca locul al 3 va fi al celei mai bune echipe de client ce va vea motor Mercedes, care tind sa cred ca va fi Mclaren nu Force India sau Williams. As dori ca si voi fanii Ferrari cand in putinele cazuri discutam la modul serios sa recunoasteti cand avem probleme. Nu zic ca Mclaren nu poate avea o masian foarte rapida, poate chiar cea mai rapida la un moment dat din sezon, dar cu siguranta vor incepe sezonului dupa Mercedes si Ferrari.
    4 3
  • Un Fan Cat De Cat Obiectiv
    Realitatea este "celebrul" McLaren_Mircea nu ne lasa niciodata sa ne bucuram de aceste prezentari fara sa inceapa sa-si dea cu parerea despre lucruri pe care nici macar nu este in stare sa le inteleaga. In acelasi timp, nici daca vedem monoposturile, pana la prima cursa nu vom stii cum sta treaba. Pentru ca in teste se fac teste si nu se joaca blackjack ci se pregatesc monoposturile pentru cursele, acolo unde conteaza cine si cate puncte ia si nu cate prostii pe minut scrie ca baiatul asta "celebru". Realitatea este simpla, ca ne plac sa nu monoposturile asta este, dar conteaza cine castiga si cate puncte ia dupa fiecare cursa. Comentarii debile gen" motorul Renault nu este la fel de usor si flexibil ca cel Ferrari" sunt fraze folosite de analfabeti care nu inteleg nici macar despre ce se discuta aici si sper ca pe viitor... sa se abtina in a comenta. Sunt site-uri serioase in afara unde oameni cu experienta nu-si dau cu parerea, asteptand primele teste si mai ales prima cursa... si aici un semi-analfabet incearca sa discute "serios".
    3 4
  • ciprian
    Un Fan Cat De Cat...prietene tu si mai este unu singaporezu suntetzi cei mai rautaciosi in comentari din tot situl asta..teoretic ar trebui sa ne dam cu parerea asa ca fapt divers despre una despe alta ca nici unu dintre noi nu e mare expert sau isi castiga painea din f1 ca sa aiba dreptul de a face pe altu prost sau necunoscator ..pt ca in fond si la urma urmei suntem toti niste chibitzi....fara suparare prietene...
    6 0
  • io nu stiu de unde rautatea asta?Pe bune daca Mircea e fan McLaren,lasati-l sa-si spuna parerea,dar aicea sunt cativa care sunt 'gica contra' frate nonstop si vorba lui ciprian,mai suntem niste chibitzi ne dam doar cu parerea,sa asteptam pana in martie sa vedem ce se intampla.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru