Compania Bacardi, care deţine brandul Martini, a ajuns la un acord cu britanicii prin care numele oficial al echipei va deveni Williams Martini Racing. În plus, echipa îşi va schimba culorile pentru noul monopost, care va include astfel nuanţe de alb, roşu şi albastru, culorile oficiale ale băuturii alcoolice.
O decizie finală în privinţa culorilor pentru noul monopost va fi luată însă doar după definitivarea negocierilor cu alţi câţiva sponsori de mai mică anvergură. De altfel, Williams a anunţat la începutul acestei săptămâni un nou parteneriat cu compania de asigurări Genworth, iar producătorul brazilian de uleiuri de motor Petrobras este aşteptat de asemenea în calitate de sponsor prin intermediul lui Felipe Massa.
Martini a ales să devină sponsor principal la Williams după ce a purtat o serie de negocieri cu mai multe echipe de top de pe grila de start, printre care Ferrari şi McLaren. Bugetul alocat pentru Formula 1 nu permitea însă celor de la Martini decât parteneriate de mai mică anvergură cu cele două echipe, iar în final oportunitatea de a fi sponsor principal la Williams a fost cea preferată de proprietarii Bacardi.
Oficialii Williams au refuzat să comenteze informaţiile, iar data unui anunţ public pe acest subiect este incertă.
Totuşi, Williams a confirmat în mai multe rânduri că va dezvălui culorile monopostului pentru acest sezon abia cu ocazia Marelui Premiu al Australiei de la jumătatea lunii martie.Presa internaţională speculează de la sfârşitul lunii ianuarie că Bacardi va deveni sponsor la Williams, iar în această săptămână au apărut noi indicii în acest sens, însă până în prezent nu se ştia că este vorba despre un contract de sponsor principal.
Via Autosport
http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=506863