Decizia este considerată periculoasă în contextul în care echipele au nevoie de cât mai multe teste cu noile motoare turbo V6 de 1.6 litri, însă Gerard Lopez, proprietarul Lotus, susţine că situaţia nu este defavorabilă, întrucât unităţile Renault sunt folosite de alte trei echipe, inclusiv de campioana mondială Red Bull Racing.
"Dezvoltarea motorului este sprijinită de Red Bull, iar Toro Rosso şi Caterham le testează, astfel că şi noi vom beneficia de elementele pe care le descoperă. Tot ceea ce Renault va schimba la motor pentru testele din Bahrain va fi şi pe monopostul nostru, astfel că putem reacţiona rapid dacă ceva merge prost.
Singurul lucru la care nu avem experienţă este electronica, cum ar fi sistemul ERS, dar nu este un capăt de ţară", a declarat el în cadrul unui interviu acordat publicaţiei germane Auto Motor und Sport. În plus, Lopez afirmă că sesiunea de teste de la Jerez nu este reprezentativă, întrucât temperatura aerului va fi de numai 15-16 grade, una rar întâlnită în cadrul weekendurilor de Formula 1 de pe parcursul sezonului."Am putea avea doar 15-16 grade la Jerez, astfel că nu avem ce să învăţăm despre pneuri sau sistemul de răcire. Este mai bine să zburăm direct în Bahrain. La Jerez poţi testa doar pentru Silverstone, astfel ca primul test real va fi găzduit în Bahrain", a adăugat el.
Dar la el sasiul nu conteaza deloc? Aerodinamica monopostului nu conteaza nici ea? Comportamentul monopostului in curbe? Nici asta nu conteaza?
Adica daca pun pe Logan un motor de Mercedes automat am un Mercedes? Jenant dle.Lopez. Foarte jenant!
Am citit ca esti in coma. Imi pare rau pentru asta. Dar cum de p\mai postezi pe aici?
Medicii stiu ? :))