Decizia este pe placul celor de la Red Bull Racing şi Mercedes, echipele care au criticat cel mai mult degradarea excesivă a pneurilor, însă Lotus a luat atitudine şi afirmă că este dezamăgită de modul în care a reacţionat Pirelli la critici.
Echipa britanică s-a evidenţiat în acest debut de sezon datorită gestionării optime a pneurilor, Kimi Raikkonen reuşind aproape în fiecare cursă să efectueze o oprire mai puţin la boxe decât rivalii săi. Şeful Eric Boullier consideră însă că, pe lângă Lotus, şi cei de la Ferrari ar putea fi dezavantajaţi de schimbările anunţate de unicul furnizor de pneuri.
"Spre deosebire de Red Bull, care are o politică de dezvoltare a monopostului bazată doar pe aerodinamică, noi suntem alături de echipe precum Ferrari care iau în considerare pneurile Pirelli atunci când fac designul unui monopost. Aşa că suntem puţin dezamăgiţi de această schimbare. Nu ştiu multe alte sporturi, să zicem fotbalul, în care se decide mărirea porţii în mijlocul sezonului", a declarat el pentru postul francez de televiziune Canal Plus.Echipele vor fi nevoite să utilizeze o parte din datele pentru pneuri de anul trecut pentru a se pregăti pentru noile cauciucuri, în condiţiile în care nu au posibilitatea să le evalueze înainte de debutul acestora la Montreal.
Via GMM
In afara de cele 2 plangacioase (Mercedes si RBR) nu am auzit pe nimeni sa se vaite in halul asta ca se duc rapid gumele.
Nu sunt de acord cu politica Pirelli de a face pneuri de rahat, dar nu sunt de acord nici nu schimbarea regulilor in timpul jocului. Aceasta modificare poate aduce destule suspiciuni.
Asa se intampla cand exista un monopol.
Amintiti-va sezonul trecut, cand cu o masina destul de modesta a avut podium in apropae toate cursele din acel sezon, cu gumele acelea.
Cum Pireli vrea sa faca gumele apropiate de acel anul trecut, cu aceasta masina Ferrari v-a juca o carte mare si castigatoare (parerea mea).
Pleaca de aci cu mentalitatea superioara a scuderiei. Scuderia asta a ta e cancerul Formulei 1. Ai uitat cate marlanii, presiuni si intruziuni in anii 90`-2000` ??? Acum doar ca a aparut o echipa dispusa sa aiba buget nelimitat si il foloseste cinic atat in performanta cat si in cresterea puterii la nivelul de politica in F1, doar de aceea scuderia asta e un pic mai temperata, pentru ca si-a luat-o peste bot in ultimii ani.
dar ... nici McLaren sau MB nu o sa castige asa ...
sau e totuna cine castiga numai sa piarda Ferrari?
Dute nene ca esti dus . O data si odata tot se va afla secretul celor de la RBR .
Multumesc,
RBR e patetic.. nu se modifica regulile jocului in mijlocul campionatului. Daca sunt tembeli si au ignorat dezvoltarea monopostului dpdv al pnerurilor, e treraba lor, sa gaseasca solutii ptr remedierea problemei..nu sa schimbe pneurile ca asa vor ei si nu mai pot castiga...nu e fair play fata de celalalte echipe care au muncit din greu.
Bataie de joc..
Mai mult, se stia de anul trecut cum vor pneurile in acest sezon..deci..
De vina este chiar marea majoritate a fanilor F1. Fia da ce vor fanii.
Din pacate fanii nu vad spectacol acolo unde e cu adevarat intr-o cursa de F1 pentru ca, asa cum a observat si Mika Hakkinen, cei mai multi nu inteleg F1 pentru ca nu inteleg pilotajul.
Fanii vad spectacol doar intr-un campionat in care lupta e stransa air Fia ba ajuta pe unu ba da in cap la altu ca sa mentina treaba asta.
E aiurea, e ca si cum intr-un meci de fotbal fanii considera spectacol doar daca scorul e strans. Un 4-0 nu e bun cu toate ca cine a dat 4 goluri a facut asta foarte spectaculos.
Cam asa e in F1. Daca o echipa omoara campionatul fie ca a dezvoltat un monopost foarte competitiv fie ca are un pilot foarte capabil sau ambele, nu e pe placul fanilor.
Schumacher facea un adevarat spectacol la volan, dar camerele erau pe unii doi care se chinuiau sa se depaseasca ....
Camerele nu erau pe Schumacher onboard.
Pentru ca asa cum a zis si Mika, oamenii nu inteleg nimic din pilotaj si nu vad spectacol in el acolo unde este.
Asa ca nu va mai plangeti, FIA va da ce ati cerut.
Si apoi lupta dreapta intre piloti si masini si cel mai bun sa castige. Cui nu-i convine masina sa plece la o echipa mai buna de este vrut acolo. Nu ifose cu echipa mea de suflet si fa nea Jane ceva pentru noi ...