Cu toate acestea, şansele ca noile pneuri spate să-şi facă într-adevăr debutul la Silverstone sunt minime, întrucât Pirelli are nevoie de acordul unanim al echipelor, iar Lotus a anunţat deja că nu este de acord cu aceste schimbări.
"Noile pneuri nu vor fi introduse în Canada. Pirelli va testa pneurile, dar are nevoie de acordul unanim al echipelor pentru a schimba regulile sau cel puţin tipul de pneuri, iar astăzi nu are acordul unanim. Regulile sunt aceleaşi pentru toată lumea. Actualele pneuri au fost testate anul trecut în Brazilia.
În acest an, pneurile sunt o componentă majoră din punct de vedere sportivi şi tehnic, aşa că de ce ar trebui să facem schimbări în timpul sezonului?", se întreabă francezul. Lotus s-a remarcat în acest debut de sezon prin gestionarea foarte bună a pneurilor, care a permis piloţilor săi să efectueze mai puţine opriri la boxe decât rivalii.În schimb, Red Bull Racing se numără printre echipele care au avut mari probleme cu noile cauciucuri, iar Sebastian Vettel crede că schimbările ar trebui introduse din motive de securitate, deşi FIA a specificat anterior că nu este cazul.
"Nu sunt pe deplin sigure, nu-i aşa? Nu vreau să dramatizez, dar am văzut ce s-a întâmplat cu Felipe Massa când un pilot este lovit de un obiect zburător. Nu vreau ca o bucată de pneu să mă lovească în cap", a precizat el pentru publicaţia SpeedWeek referindu-se la accidentul suferit de pilotul Scuderiei Ferrari la Hungaroring în 2009.
Via Motorsport
Comentarii (5)