În mod normal, la sfârşitul lunii iulie sau începutul lunii august echipa primeşte 50 de milioane de dolari din partea sponsorului PDVSA, compania petrolieră de stat din Venezuela care sprijină cariera lui Pastor Maldonado, pentru ca pilotul să concureze în sezonul următor.
Cu toate acestea, PDVSA a suspendat plata sumei aferente pentru sezonul 2016 întrucât nu este sigură dacă Renault îl va păstra pe Maldonado în cadrul echipei şi în sezonul următor. Constructorul francez urmează să aibă discuţii cu oficialii PDVSA după ce achiziţionarea echipei Lotus va fi oficializată, însă până atunci banii rămân blocaţi în conturile companiei petroliere.
În prezent, Maldonado are contract pentru sezonul 2016 cu opţiune de prelungire pentru 2017. O situaţie similară este şi în cazul lui Romain Grosjean, a cărui carieră este sprijinită de compania petrolieră franceză Total.▶ Renault va cumpăra 65% din Lotus, iar Alain Prost va deţine 10% din acţiuni
Lotus a înregistrat numeroase probleme financiare în ultima perioadă: a plătit cu întârziere pneurile Pirelli în Ungaria, monoposturile au fost sechestrate temporar în Belgia din cauza unui conflict cu fostul pilot de rezervă Charles Pic, iar mai mulţi creditori au intenţionat să acţioneze echipa în instanţă.
În plus, Lotus trebuie să plătească penalizări financiare pentru rezilierea prematură a acordului cu motoare pentru Renault la finalul anului trecut. Constructorul francez a acceptat însă să suspende plata penalizărilor până la semnarea acordului cu privire la achiziţionarea echipei.
Lotus a confirmat că toate camioanele echipei se îndreaptă spre Monza pentru participarea la Marele Premiu al Italiei.
Comentarii (0)