Presa internaţională a relatat anterior că Lotus a parcurs un singur tur, însă acest lucru s-a întâmplat doar vineri.
A doua zi, Pastor Maldonado a reuşit să parcurgă cei 100 kilometri maxim acceptaţi prin regulament, echivalentul a aproximativ 22 de tururi pe circuitul de la Jerez. În plus, un purtător de cuvânt al echipei a dezvăluit că nu au existat probleme majore din punct de vedere al fiabilităţii monopostului.
"Am terminat sesiunea sâmbătă înainte de ora 16:00, prin prisma restricţiilor impuse în cadrul evenimentelor promoţionale. Atât şasiul, cât şi noua unitate Renault au funcţionat fără probleme majore. Maldonado s-a integrat foarte uşor în echipă.""Designul şi calitatea construcţiei noului monopost reprezintă un nou pas înainte care are la baza succesul predecesorului E21 din 2013. Aşteptşm cu nerăbdare programul complet de teste din Bahrain de săptămâna viitoare unde vom începe să vedem potenţialul noului pachet", a precizat purtătorul de cuvânt pentru publicaţia Crash.
Monopostul Lotus a rulat cu pneuri demonstrative oferite de Pirelli la o viteză maximă de 60 km.h, însă chiar şi în aceste condiţii echipa a depăşit numărul de tururi parcurse de Red Bull Racing în cele patru zile de teste de la Jerez. Sebastian Vettel şi Daniel Ricciardo au efectuat atunci numai 21 de tururi şi au parcurs în total doar 92 de kilometri.
Via Crash
"Designul şi calitatea construcţiei noului monopost reprezintă un nou pas înainte care are la baza succesul predecesorului E21 din 3012"
Si nu stiam nici ca exista echipa de F1 Bantton ...... Din articolul cu Shumacher .
Va rog in numele tuturor celor care urmaresc acest site unic in Romania in materie de F1 sa fiti mai atenti cand scrieti un aricol, fie el si copiat sau tradus.