În calificări, Button a fost cel mai rapid pilot McLaren şi a ocupat locul 17, însă diferenţa de o secundă până la poziţia a 16-a ocupată de Felipe Nasr (Sauber) l-a luat prin surprindere pe britanic.
"Ştiam că acest weekend va fi dificil, dar după antrenamente mă gândeam că suntem la o jumătate de secundă în spatele monoposturilor din faţa noastră, ceea ce oricum este foarte mult.
Când am parcurs turul am crezut că a fost bun, iar apoi mi s-a spus că sunt pe 17 la o secundă de monopostul din faţă, ceea ce a fost o surpriză majoră. Nu mă aşteptam să fim atât de departe. Nu simt că aş fi putut pilota mai bine", a declarat el.Înaintea etapei, Honda a afirmat prin vocea directorului de motorsport Yasuhisa Arai că unitatea de propulsie introdusă la Spa-Francorchamps va avea aceeaşi putere ca şi cea furnizată de Ferrari. Totuşi, Arai a negat aceste declaraţii făcute pentru prestigioasa publicaţie Autosport.
"Nu am spus asta. Aşa cum ştiţi, am plănuit update-ul înainte de pauză de vară. A fost un program pe care l-am confirmat pe circuit şi pe bancul de probe", a explicat japonezul.
Via SkySports
Principala problema a celor de la McLaren Honda pare in continuare incapacitatea celor doi parteneri de a lucra simultan in aceeasi directie, problemele de comunicare intre McLaren si Honda parand a fi la fel de grave ca lipsa de performanta a sasiului sau a motorului.
Cu un 2015 compromis, singura sansa a parteneriatului ramane utilizarea la maxim a curselor ramase pana la finalul anului si a testelor din iarna lui 2016.
Pentru frumusetea si placerea curselor de F1 sa speram ca anul viitor Mercedes nu vor mai fi lasati sa zburde pe cele 20-21 de circuite si sa ajungem sa sarbatorim o raritate ca victoria unui Ferrari sau RedBull.
P.S. Si cine a auzit ca un fan McLaren sa se bucure de victorie Ferrari lol!
Se presupunea ca pachetul Honda e cu 120bhp in minus fata de Mercedes la inceputul campionatului si chiar si ei recunosteau ca motorul functiona undeva la 75% si pe masura ce fiabilitatea a fost imbunatatita au putut functiona si 100%(vezi Ungaria- e adevarat ca si specificatia circuitului ii avantaja). Mai bine asteptam si vedem ce se intampla pana la sfarsit. Pana atunci sa ne bucuram de cursa asta ca s-ar putea sa ploua si poate o sa fie cu "surprize surprize":)))