Sursa citată afirmă că producătorul japonez va investi în total 100 de milioane de euro anual în cadrul echipei. Astfel, Honda va furniza motoarele în regim gratuit, va plăti cash 50 de milioane de euro şi va asigura 50% din salariile celor doi piloţi, Jenson Button şi Kevin Magnussen. În plus, este posibil ca o parte din această sumă să fi fost deja distribuită şi în acest sezon.
▶ Sunetul motorului dezvoltat de Honda pentru 2015
Informaţiile vin în contextul în care McLaren este pe punctul de a începe sezonul 2014 fără un sponsor principal. Operatorul de telecomunicaţii Vodafone şi-a retras sprijinul la sfârşitul anului trecut, însă există speculaţii că producătorul de electronice Sony intenţionează să se implice în Formula 1 începând de anul viitor.
Până atunci, McLaren insistă că va aborda acest sezon cu cel mai mare buget din istoria să.
La bugetul asta sunt curios ce salariu va avea Alonso. Probabil 40-50 de mil., mai ales ca trebuie convins sa paraseasca Ferrari care nu va renunta usor la el.
Cred ca din 2015 Hamilton o sa regrete ca a plecat la Mercedes...
Ramane de vazut si ce va face Vettel. Nu este exclus sa ajunga la McLaren.
in viitorul apropiat MB pare un pariu mai bun :)
cel puitin pe moment MB, Ferrari si McLaren stau cel mai bine ...
poate anul acesta campionatul se va decide intre ei?fara RBR? mama ce trist o sa fiu :))))))
P.S.
poate ca McLaren il vrea pe Alonso, invers nu este asa de sigur
Newey a facut o treaba foarte buna din punct de vedere aerodynamic, dar partea posterioara a masinii l-a facut foarte ingust (pentru a imbunatati fluxul aerului catre aripa spate), si componentele motorului Renault (inclusive cele 2 baterii ERS) au nevoie de mai multa racire decat cel planificat)
asa ca sau modifica partea posterioara si pierde la aerodinamica (probabil asa va face), sau Renault modifica unitatile de depozitare ERS (foarte improbabil) sau imbunatatesc radiatoarele si celalate componente de racire (o vor dezvolta in timpul sezonului)
cert este ca vor rezolva problema, intrebarea este cand si cum ...
Ferrari are sistemul de racire cel mai performant si una dintre cele mai usoare masini (cca cu 4 kg mai usor decat ceilalti), teoretic poate fi considerat cel mai fiabil si probabil cel mai efficient la consum
MB pare sa aiba pachetul aerodynamic cel bun la ora actuala, un system de racire bun si probabil cel mai bun motor, dar este posibil sa fie mai greu decat restul masinilor
McLaren are atuul acelor suspensii spate inovatoare care ii vor acorda cea mai mare stabilitate in virajele de viteza (si la parasirea virajelor lente)
faptul ca echipele mari (Ferrari, MG si RBR) deja testeaza in tunele de vant variantele lor tinde sa convinga ca vor fi decalarate legale de FIA (singura problema care poate sa o faca illegal este daca se dovedeste ca functia principal al elementului este una aerodinamica si nu de suspensie in timp ce in raportul tehnic este declarat suspensie)
va fi interesant testul din Bahrein, acolo vor merge deja pe timpi. vor testa cauciucurile
vom vedea daca Ferrari si MB raman favoritii, McLaren calul negru(suspriza) si dc RBR ramane sau nu in urma lor
2014 se anunta interesant :))))