Honda susţine că are un motor mai puternic decât Renault

de Daniel Popescu
Luni, 31.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda consideră că motorul său este cu 25 CP mai puternic decât Renault, însă mai slab decât cele furnizate de Mercedes şi Ferrari.

Esential 40 este avansul minim de cai putere pe care il are Mercedes in fata Honda
30 de cai putere are in plus motorul Ferrari comparativ cu Honda
25 de cai putere este avansul celor de la Honda in privinta puterii motorului comparativ cu Renault
Honda a introdus un update important la unitatea de propulsie cu ocazia Marelui Premiu al Belgiei, care a vizat în special îmbunatăţirea motorului cu combustie internă. Iniţial, japonezii anticipau că vor ajunge la nivelul rivalilor de la Ferrari, însă performanţele au fost departe de aşteptări.

Yasuhisa Arai, directorul de motorsport al Honda, afirmă că producătorul nipon a reuşit să surclaseze doar Renault şi că este în continuare în spatele celor de la Mercedes şi Ferrari.

"În privinţa motorului cu combustie internă nu am prins încă Ferrari din urmă.

Deficitul este de 30 CP. Suntem cu 40-50 CP în urma Mercedes, dar cu circa 25 CP în faţa Renault. Motorul nostru este un pic în spatele Ferrari, dar mult mai bun decât Renault. Mercedes sunt încă mult în faţă, dar am încredere ca în a doua jumătate a sezonului vom încerca să ajungem din urmă cele două echipe de top. Vreau să eliminăm diferenţa faţă de echipele de top până la finalul sezonului", a declarat Arai pentru publicaţia Autosport.

Oficialul japonez a admis că una dintre problemele cu care se confruntă Honda este lăţimea foarte mică a monopostului McLaren, din cauza căreia a trebuit să dezvolta o unitate de propulsie îngustă. Totuşi, designul va fi păstrat şi în sezonul următor.

"Pachetul este foarte mic, aşa că sigur că preferam să fie mai mare, dar este mai bine să fie compact. Aici ne chinuim din cauza dimensiunii. Anul viitor va fi acelaşi pachet şi vom lucra din greu pentru a-l îmbunătăţi", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (12)

  • In a doua jumatate a sezonului vor sa ajunga echipele de top, CARE ECHIPE??? Nici nu-s in stare sa depaseasca un Sauber, depasesc doar Manor-ul, dar ei vor ajunge echipele de top. Si apropo SUNTEM IN A DOUA UMATATE A SEZONULUI, in caz ca japonezii dupa calendarul japonez poate sunt inca in prima jumatate a sezonului.
    Las-o balta! Sunt jalnici de-a dreptul!
    18 4
  • da, da ,stim ... asa au si cel mai bun pilot de pe grila .....
    14 9
  • serban
    Și atunci înțelege cineva de ce sunt cu mult în urma celor două echipe Red Bull ? Dacă acei 10-15 cai dintre Merc și Ferrari fac o diferență atât de mare pe anumite circuite, atunci cei 25 cai dintre Honda și Renault ce-ar trebui facă ? Sau bubele mari sunt în altă parte, de exemplu în șasiu, iar în cazul ăsta altcineva ar trebui să facă mea culpa, poate Dennis, poate Boullier, sau poate Prodromou ?
    15 1
  • Alonsold
    Sunt cel mai bun de pe grila :))
    9 5
  • scz Daniel!
    matematica lui Arai
    30 cp minus fata de Ferrari=un pic!!
    25 cp plus fata de Renault=mult mai bun????
    cam pe unde este adevarul dupa asa logica?
    10 0
  • Clar anumite persoane de pe la Honda si McLaren traiesc intr-o lume de basm si pe langa cei 25 de cai in plus fata de Renault mai au si niste crocodili zburatori care pana la sfarsitul sezonului vor deveni spatiali... un fel de astronauti cu botul lung intr-o racheta motorizata de Honda.
    5 0
  • Eu dacă aș fi în locul celor de la Honda n-aș mai vorbi deloc..Și n-aș mai face comparații
    3 0
  • laurentiu
    ....si marmota invelea ciocolata.......
    2 0
  • Hakkinen
    Japonezii au ramas cu aceleasi metehne. Orgoliu cat China, si multa emfaza. Vorbarie multa.
    2 0
  • Diferentele de putere mentionate mai sus se refera la motrul termic.
    Honda este deficitara la celelalte componente din sistem, in special MGU-H
    Cel putin conform afirmatiilor lor
    3 0
  • Au uitat sa precizeze ca ERS-ul functioneaza prost, atunci cand o face , recuperarea energiei este sub nivelul concurentei (cam 50%) (deci poate Arai are dreptate , dar se refera doar la unitatea de combustie nu la ansamblul grup) .
    Adica degeaba tu scoti din 1.6 V6 - sa zicem 625CP si Renault scoate 600 CP, dar la roti Renault trimite vreo 770 CP si tu vreo 680 CP.
    El a facut o afirmatie si voi ati preluat-o mot-a-mot . A zis ca "motorul cu combustie este mai puternic decat cel Renault ,dar mai slab decat Merz si Ferrari" . De ex. greii se invart la cifre de 800 - 820 CP per ansamblu - daca nu mai mult .

    Dar lasa , bine ca au cel mai bun pilot din grila - a facut cursa vietii :))))) Locul 13 - isi aduce aminte de momentele cand era tanar si concura pentru Minardi .
    5 1
  • Bravo.
    Ma bucur atunci cand observ ca s-a inteles ca o f1 are motor, carcasa si alte elemente ce produc putere, uni.
    La japan le este frica de ce face ERS, MGU-H, prin iarna a dat cu ei de parapet, si se vede au ramas cu sechele....
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru