Presa internaţională a relatat ulterior că îmbunătăţirile vizează motorul cu combustie internă şi turbocompresorul, însă cei doi piloţi ai echipei McLaren au negat aceste informaţii.
Fernando Alonso susţine că jetoanele au fost folosite cu unicul scop de a îmbunătăţi fiabilitatea şi că specificaţiile motorului sunt aceleaşi ca şi cele din etapa precedentă.
"Nu s-au schimbat prea multe. De fapt, motorul din acest weekend este la fel ca cel de la Monaco. Am folosit două jetoane, dar mai mult din motive de fiabilitate pentru unele probleme cu care ne-am confruntat recent", a declarat spaniolul.De altfel, Alonso a abandonat în trei dintre cele cinci curse în care a luat startul în acest sezon. Afirmaţiile sale au fost confirmate şi de coechipierul său, Jenson Button, care a refuzat însă să intre în amănunte. "Este vorba despre eficienţă şi sper ca asta să ne ajute mai mult aici. Nu vă pot spune mai mult de atât", a precizat el.
Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia Autosport, McLaren anticipează o creştere a puterii motorului Honda la Marele Premiu al Austriei de peste două săptămâni, acolo unde va introduce şi un update aerodinamic major care ar putea include şi o versiune scurtă a nasului.
Via Autosport
mai bine sa fie neica nimeni alonso, ultimul cu mclaren, decat sa fie in fata ,langa mercedes?? dar el a ales asa..de suparare si frustrare incepe cu criticile..daca avea caracter ramanea aici...
si inca ceva...daca mercedes a investit un munte de bani acum 3 ani ca sa ajunga aici, cum crede alonso ca face treaba acolo si e f increzator ca la anu se bate pt titlu??