Honda a îmbunătăţit motorul cu combustie internă şi turbocompresorul unităţii de propulsie

de Daniel Popescu
Joi, 04.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a utilizat trei "jetoane" pentru a îmbunătăţi motorul cu combustie internă şi turbocompresorul unităţii de propulsie, iar constructorul japonez crede că McLaren poate obţine un podium în această vară.

Esential 3 jetoane a folosit Honda pentru imbunatatirea motorului
4 este numarul punctelor castigate de McLaren in sezonul 2015
FIA a confirmat în această săptămână că Honda este unul dintre cei doi constructori care a folosit câteva "jetoane" pentru îmbunătăţirea unităţii de propulsie înaintea Marelui Premiu al Canadei.

Producătorul japonez nu a dezvăluit natura exactă a îmbunatăţirilor, însă publicaţia germană SpeedWeek susţine că acestea vizează motorul cu combustie internă şi turbocompresorul. Anterior, principalele probleme ale japonezilor au fost legate de sistemul de recuperare a energiei MGU-K.

Yasuhisa Arai, directorul de motorsport al Honda, a evitat să confirme natura update-urilor, însă şi-a exprimat speranţa că McLaren va putea obţine un podium chiar în această vară. "În testele de iarnă au apărut multe dificultăţi neprevăzute şi am pierdut mult timp din cauza faptului că nu am ieşit pe circuit.

Dar acum avem un motor care a fost îmbunătăţit atât de mult încât aproape că putem vorbi despre o nouă unitate de propulsie. Credem că vom fi în puncte cu regularitate. Ideal ar fi să avem ca obiectiv un podium în vară", a declarat oficialul japonez.

McLaren a obţinut în etapa precedentă de la Monaco primele puncte ale sezonului, însă acest lucru s-a datorat şi configuraţiei lente a circuitului. Echipa pregăteşte de asemenea un update aerodinamic semnificativ care va fi introdus în Marele Premiu al Austriei de peste două săptămâni şi care ar putea include o versiune scurtă a nasului.

Celălalt constructor care a folosit deja "jetoane" pentru îmbunătăţirea motorului este Ferrari, însă este posibil ca noile unităţi să fie folosite abia în Austria.

Via GMM

Comentarii (10)

  • Poate depasesc Ferrari...
    13 15
  • O gluma buna,azi chiar nu m am amuzat pana sa citesc ce ai scris...dap,sanse sa ajunga chiar Mercedes... :))) !
    10 13
  • Oare de cand vor folosi moturul imbunatatit?
    5 0
  • qwerty
    McLaren are probleme si la motor si la sasiu. Nu au mai produs un sasiu de podium din 2012. De la sfarsitul lui 2012 au avut cred ca vreo 2 podiumuri.
    5 3
  • Au avut ambele monoposturi pe podium in Australia 2014 cu foarte mult noroc. Problema lor nu a fost motorul, deoarece cu acelasi motor cei de la Mercedes au castigat ambele titluri.
    3 1
  • @Alin, din ce am citit eu din Austria il vor folosii .... dar asta nu inseamna ca nu o sa fie folosit si in Canada.....

    @Petre, anu trecut problema lor a fost motorul, desi AMG a castigat titlul cu acelasi motor cei de la McL nu au avut toate datele si nu au putut sa il integreze asa cum trebuie in masina deoarece nu au vrut sa furnizeze toate informatiile direct catre Honda.....
    5 1
  • Diferente sunt si intre combustibilii folositi. Se crede ca Petronas furnizeaza Mercedes un combustibil ce ai aduce un spor de aprox 30cp comparativ cu echipele client. Mai sunt diferențe la cat de bine e integrat motorul cu sasiul, transmisia, unele reusesc sa transmita mai bine puterea la roti, sau setupul mai bun al motorului corespunzator circuitului, racirea motorului, etc. Sunt multe lucruri ce influenteaza puterea motorului chiar daca motorul furnizat echipelor client este identic.
    5 0
  • Honda au utilizat 2 jetoane, nu 3. Ferrari a utilizat 3.
    6 2
  • @ stefan - anul trecut problema celor de la Mclaren a fost la pachetul aerodinamic nu la motor..Nicio echipa client nu a avut si nici n-o sa aiba toate datele de la Mercedes ca-n cazul nostru
    2 0
  • @ZZZ este Sheitan (adica dracu sau satana adica prietenul imaginar al unora). Cat despre ce am zis ..... eu.... cauta articolele de la inceputul anului! Intradevar nu primesc toate datele echipele client, dar McL a primit mai putin ca Williams de exemplu!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru