Producătorul japonez nu a dezvăluit natura exactă a îmbunatăţirilor, însă publicaţia germană SpeedWeek susţine că acestea vizează motorul cu combustie internă şi turbocompresorul. Anterior, principalele probleme ale japonezilor au fost legate de sistemul de recuperare a energiei MGU-K.
Yasuhisa Arai, directorul de motorsport al Honda, a evitat să confirme natura update-urilor, însă şi-a exprimat speranţa că McLaren va putea obţine un podium chiar în această vară. "În testele de iarnă au apărut multe dificultăţi neprevăzute şi am pierdut mult timp din cauza faptului că nu am ieşit pe circuit. Dar acum avem un motor care a fost îmbunătăţit atât de mult încât aproape că putem vorbi despre o nouă unitate de propulsie. Credem că vom fi în puncte cu regularitate. Ideal ar fi să avem ca obiectiv un podium în vară", a declarat oficialul japonez.
McLaren a obţinut în etapa precedentă de la Monaco primele puncte ale sezonului, însă acest lucru s-a datorat şi configuraţiei lente a circuitului. Echipa pregăteşte de asemenea un update aerodinamic semnificativ care va fi introdus în Marele Premiu al Austriei de peste două săptămâni şi care ar putea include o versiune scurtă a nasului.
Celălalt constructor care a folosit deja "jetoane" pentru îmbunătăţirea motorului este Ferrari, însă este posibil ca noile unităţi să fie folosite abia în Austria.
Via GMM
@Petre, anu trecut problema lor a fost motorul, desi AMG a castigat titlul cu acelasi motor cei de la McL nu au avut toate datele si nu au putut sa il integreze asa cum trebuie in masina deoarece nu au vrut sa furnizeze toate informatiile direct catre Honda.....