Oficialii echipei germane au afirmat la final că printre explicaţiile pentru acest eşec se numără aderenţa slabă şi setările neadecvate ale monoposturilor, însă Hamilton susţine că pneurile supersoft au reprezentat principala problemă.
"Am avut 100% încredere în monopost. Stabilitatea a fost bună, nu am avut un caracter subvirator, tracţiunea nu a fost chiar atât de bună, dar echilibrul a fost. Cu siguranţă am lucrat mai mult la setări pentru a încerca să găsim aderenţă. Nu este vorba despre setări, pentru că am avut setări bune. Dintr-un motiv sau altul este vorba despre pneuri, dar nu ştim exact", a declarat britanicul.
Pneurile supersoft utilizate în calificări lucrează la temperaturi scăzute, astfel că se supraîncălzesc rapid. În plus, temperatura optimă de funcţionare este foarte îngustă.Hamilton nu-şi face mari speranţe în privinţa cursei de duminică, însă admite că obiectivul său este să obţină podiumul, pe care în acest sezon l-a ratat într-o singură cursă, în Ungaria, pe un alt circuit foarte lent.
"Obiectivul este să ajung pe podium. Este foarte dificil să depăşeşti, iar ceilalţi piloţi, în special cei de la Red Bull, sunt cu adevărat rapizi în stinturile lungi. Asta este, vom lupta cât de mult putem. Mă îndoiesc că vom găsi vreo soluţie până la cursă", a adăugat el.
Singapore - Grila de start - top 6:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta |
---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m43.885s | - |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m44.428s | 0.543s |
3 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m44.667s | 0.782s |
4 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m44.745s | 0.860s |
5 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m45.300s | 1.415s |
6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m45.415s | 1.530s |
Marele Premiu al statului Singapore pe Automarket:
▶ Avancronica
▶ Cronica primei sesiuni de antrenamente
▶ Cronica celei de-a doua sesiuni de antrenamente
▶ Cronica celei de-a treia sesiuni de antrenamente
▶ Cronica sesiunii de calificari
Via Motorsport
Explicatia pentru locurile 5 si 6 pentru Mercedes este presiunea in pneuri.Eu am vazut pe RTL calificarile si la sfarsitul calificarilor reporterul german INSISTA cu intrebarile la Totto Wolf, Niki Lauda, Rosberg si Hamilton vav de presiunea din pneuri si toti o dadeau cotita , ca nu...ca presiunea a fost ca de obicei. Asta era marea golaneala a celor de la Mercedes. Intamplator stiu limba germana si la RTL chiar se fac analize serioase