Hamilton neagă influenţa setărilor în eşecul din calificări şi vrea să urce pe podium

de Daniel Popescu
Duminica, 20.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a exclus posibilitatea ca setările monopostului să fi avut vreo influenţă asupra lipsei de performanţe a monoposturilor Mercedes în calificări, însă speră să obţină un loc pe podium.

Nu este vorba despre setări, pentru că am avut setări bune. Dintr-un motiv sau altul este vorba despre pneuri, dar nu ştim exact.

Lewis Hamilton
Pilot Mercedes
Mercedes a avut parte sâmbătă pe circuitul Marina Bay din Singapore de cele mai slabe rezultate în calificări din acest sezon, după ce Lewis Hamilton şi Nico Rosberg au obţinut doar locurile cinci şi şase pe grila de start.

Oficialii echipei germane au afirmat la final că printre explicaţiile pentru acest eşec se numără aderenţa slabă şi setările neadecvate ale monoposturilor, însă Hamilton susţine că pneurile supersoft au reprezentat principala problemă.

"Am avut 100% încredere în monopost. Stabilitatea a fost bună, nu am avut un caracter subvirator, tracţiunea nu a fost chiar atât de bună, dar echilibrul a fost. Cu siguranţă am lucrat mai mult la setări pentru a încerca să găsim aderenţă. Nu este vorba despre setări, pentru că am avut setări bune. Dintr-un motiv sau altul este vorba despre pneuri, dar nu ştim exact", a declarat britanicul.

Obiectivul este să ajung pe podium.

Lewis Hamilton
Pilot Mercedes
Pneurile supersoft utilizate în calificări lucrează la temperaturi scăzute, astfel că se supraîncălzesc rapid.
În plus, temperatura optimă de funcţionare este foarte îngustă.

Hamilton nu-şi face mari speranţe în privinţa cursei de duminică, însă admite că obiectivul său este să obţină podiumul, pe care în acest sezon l-a ratat într-o singură cursă, în Ungaria, pe un alt circuit foarte lent.

"Obiectivul este să ajung pe podium. Este foarte dificil să depăşeşti, iar ceilalţi piloţi, în special cei de la Red Bull, sunt cu adevărat rapizi în stinturile lungi. Asta este, vom lupta cât de mult putem. Mă îndoiesc că vom găsi vreo soluţie până la cursă", a adăugat el.

Singapore - Grila de start - top 6:

Loc Pilot Echipa Timp Diferenta
1 Sebastian Vettel Ferrari 1m43.885s -
2 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m44.428s 0.543s
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m44.667s 0.782s
4 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m44.745s 0.860s
5 Lewis Hamilton Mercedes 1m45.300s 1.415s
6 Nico Rosberg Mercedes 1m45.415s 1.530s

Marele Premiu al statului Singapore pe Automarket:

▶ Avancronica
▶ Cronica primei sesiuni de antrenamente
▶ Cronica celei de-a doua sesiuni de antrenamente 
▶ Cronica celei de-a treia sesiuni de antrenamente 
▶ Cronica sesiunii de calificari

Via Motorsport

Comentarii (2)

  • Eu nu inteleg. Mercedes spune ca setarile au fost o parte din problema, Hamilton spune ca nu setarile. Chiar nu stiu pe cine sa mai cred.
    0 0
  • PRESIUNEA IN PNEURI !!!!!!!!!! In Paddock se stie acum de asta.
    Explicatia pentru locurile 5 si 6 pentru Mercedes este presiunea in pneuri.Eu am vazut pe RTL calificarile si la sfarsitul calificarilor reporterul german INSISTA cu intrebarile la Totto Wolf, Niki Lauda, Rosberg si Hamilton vav de presiunea din pneuri si toti o dadeau cotita , ca nu...ca presiunea a fost ca de obicei. Asta era marea golaneala a celor de la Mercedes. Intamplator stiu limba germana si la RTL chiar se fac analize serioase
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru