Hamilton a câştigat cursa din Rusia după ce a tranşat duelul cu Rosberg în primul viraj. Mercedes, campioană la constructori

de Daniel Popescu
Duminica, 12.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a câştigat ediţia inaugurală a Marelui Premiu al Rusiei în faţa lui Nico Rosberg, care a fost nevoit să efectueze unica oprire la boxe încă din primul tur după ce a forţat pneurile în primul viraj în lupta pentru victorie cu coechipierul său. Mercedes a devenit matematic campioana constructorilor.

Esential 9 victorii a obtinut Lewis Hamilton in sezonul 2014
9 este numarul curselor in care Nico Rosberg a obtinut locul doi
17 puncte este avansul lui Lewis Hamilton in clasamentul general in fata lui Nico Rosberg
223 de puncte este avansul celor de la Mercedes in fruntea clasamentului general cu numai 172 de puncte disponibile in ultimele trei curse
5 podiumuri a inregistrat Valtteri Bottas in sezonul 2014
Lewis Hamilton şi-a consolidat poziţia de lider în clasamentul general după o victorie uşoară obţinută pe noul circuit de la Soci, care a găzduit prima ediţie a Marelui Premiu al Rusiei.

Pilotul echipei Mercedes a avut emoţii doar la start, atunci când coechipierul său Nico Rosberg a încercat să-l depăşească în primul viraj doar pentru a fi nevoit să frâneze violent şi să iasă larg în virajul doi. Germanul i-a cedat imediat poziţia lui Hamilton pentru a nu fi penalizat şi a fost nevoit să intre la boxe la finalul primului tur, întrucât blocarea agresivă a roţilor în primul viraj a deteriorat semnificativ cauciucurile.

Cursa de recuperare a lui Rosberg

Din acest punct, Hamilton a controlat cursa fără niciun fel de probleme, a efectuat unica oprire la boxe spre jumătatea evenimentului şi a trecut primul linia de sosire, ocazie cu care a obţinut a noua victorie din acest sezon. Revenit pe locul 20 după intrarea neprvazută la boxe, Rosberg a profitat de performanţele superioare ale monopostului Mercedes şi a progresat constant în pluton pentru a ajunge pe locul 10 în turul 20.

Progresele au devenit evidente pe măsură ce restul piloţilor au trecut pe la boxe pentru unicul schimb de pneuri, element care i-a permis germanului să ajungă din nou pe poziţia a doua. Germanul se afla însă la o distanţă de aproape 20 de secunde de liderul Hamilton, astfel că nu a avut nicio şansă să lupte pentru victorie cu coechipierul său, cedând alte şapte puncte în lupta pentru titlul mondial. Diferenţa dintre cei doi a crescut astfel la 17 puncte cu numai trei curse înainte de finalul sezonului.

Rezultatele au permis celor de la Mercedes să-şi adjudece matematic titlul mondial la constructori, acesta fiind primul trofeu pentru echipa cu sediul la Brackley după cel din 2009 obţinut sub numele de Brawn GP.

Bottas, al cincilea podium al sezonului

Am vorbit foarte mult despre Ross Brawn, care a fost o parte fundamentală a echipei, deoarece a construit fundaţia ei. Acesta este şi trofeul său. Sunt câteva sute de oameni la Brackley şi la Stuttgart care au jucat de asemenea un rol.

Toto Wolff
Director Mercedes Motorsport
Deşi concurează pentru echipe propulsate de Mercedes, Valtteri Bottas şi Jenson Button nu au putut ameninţa poziţia lui Hamilton şi au obţinut locurile trei şi, respectiv, patru.
Momentul decisiv a fost, de altfel, unica intrare la boxe, când cei doi au revenit pe traseu în spatele lui Rosberg. Bottas a oferit câteva speranţe celor de la Williams că l-ar putea ajunge din urmă pe german sau că rivalul Mercedes ar putea avea nevoie de o oprire suplimentară pe final, însă în cele din urmă a terminat la circa cinci secunde în spatele său.

Button s-a mulţumit astfel cu locul patru şi a fost urmat de coechipierul său Kevin Magnussen, care a câştigat poziţii preţioase la start. McLaren a obţinut astfel puncte preţioase în lupta pentru locul cinci cu cei de la Force India, mai ales că indienii şi-au trecut în cont un singur punct prin Sergio Perez.

Locul şase pentru Alonso. Ricciardo îl învinge pe Vettel

Fernando Alonso a reuşit să-i învingă pe ambii piloţi de la Red Bull Racing, în primul rând datorită unui start excelent în urma căruia a progresat de pe locul şapte pe locul patru. Spaniolul a pierdut însă două poziţii în favoarea celor de la McLaren după efectuarea unui schimb de pneuri de pe şapte secunde cauzat de o neînţelegere la montarea pneului stânga-faţă.

Acest titlu înseamnă foarte mult. Trebuie să recunosc că sunt un pic emoţionat. Când am început proiectul împreună (eu, Ross Brawn şi Toto Wolff) a fost mult de muncă. Este un moment emoţionant, dar ne gândim deja la următoarea cursă.

Niki lauda
Presedinte Mercedes
Între timp, Daniel Ricciardo a câştigat duelul intern de la Red Bull Racing cu Sebastian Vettel. Australianul a fost depăşit la start de coechipierul său şi apoi a rămas blocat în spatele acestuia, motiv pentru care a efectuat prematur (turul 12) schimbarea pneurilor. Strategia l-a ajutat parţial, întrucât s-a clasat în faţa lui Vettel, însă nu a reuşit să-l depăşească pe final şi pe Alonso, deşi a fost pentru mult timp la mai puţin de o secundă în urma spaniolului. Kimi Raikkonen a ocupat locul nouă la volanul celui de-al doilea monopost Ferrari, în timp ce Perez a adus unicul punct pentru Force India. 

Kvyat, în afara punctelor în ciuda performanţei din calificări

Felipe Massa a fost celălalt pilot care a intrat la boxe în primul tur, însă brazilianul nu a reuşit să se claseze în puncte şi a terminat pe locul 11, în faţa lui Nico Hulkenberg de la Force India.

Daniil Kvyat a plecat de pe locul cinci al grilei de start, însă pilotul Scuderiei Toro Rosso a ratat startul şi a pierdut trei poziţii, pentru ca ulterior să fie depăşit şi de alţi rivali pe parcursul cursei. Aflat în faţa propriilor suporteri, rusul a terminat doar pe locul 14, inclusiv în spatele coechipierului său, Jean-Eric Vergne.

Sauber a marcat o nouă etapă fără puncte, în timp ce Romain Grosjean s-a clasat pe locul 17 după ce a suferit şi o penalizare de cinci secunde în clasamentul pentru provocarea unui acroşaj cu Sutil.

Coechipierul său Pastor Maldonado a fost al 18-lea în faţa lui Marcus Ericsson (Caterham), în timp ce Kamui Kobayashi (Caterham) şi Max Chilton (Marussia) au retras prematur monoposturile la boxe. Cel mai bun timp în cursă a fost stabilit de Bottas, care a fost cronometrat cu 1:40.896 în turul 53.

Rusia - Rezultate cursă: 

Loc Pilot Echipa Diferenta
1 Lewis Hamilton Mercedes 1h31m50.744s
2 Nico Rosberg Mercedes 23h28m09.s
3 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 23h28m09.s
4 Jenson Button McLaren/Mercedes 23h28m09.s
5 Kevin Magnussen McLaren/Mercedes 23h28m09.s
6 Fernando Alonso Ferrari 23h28m09.s
7 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 23h28m09.s
8 Sebastian Vettel Red Bull/Renault 23h28m09.s
9 Kimi Raikkonen Ferrari 23h28m09.s
10 Sergio Perez Force India/Mercedes 23h28m09.s
11 Felipe Massa Williams/Mercedes 23h28m09.s
12 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 23h28m09.s
13 Jean-Eric Vergne Toro Rosso/Renault 23h28m09.s
14 Daniil Kvyat Toro Rosso/Renault 1 tur
15 Esteban Gutierrez Sauber/Ferrari 1 tur
16 Adrian Sutil Sauber/Ferrari 1 tur
17 Romain Grosjean Lotus/Renault 1 tur
18 Pastor Maldonado Lotus/Renault 1 tur
19 Marcus Ericsson Caterham/Renault 2 tururi
- Kamui Kobayashi Caterham/Renault Abandon
- Max Chilton Marussia/Ferrari Abandon

Clasamentul general:

Loc Pilot Puncte
1 Lewis Hamilton 291
2 Nico Rosberg 274
3 Daniel Ricciardo 199
4 Valtteri Bottas 145
5 Sebastian Vettel 143
6 Fernando Alonso 141
7 Jenson Button 94
8 Nico Hulkenberg 76
9 Felipe Massa 71
10 Kevin Magnussen 49
11 Sergio Perez 47
12 Kimi Raikkonen 47
13 Jean-Eric Vergne 21
14 Romain Grosjean 8
15 Daniil Kvyat 8
16 Jules Bianchi 2
17 Adrian Sutil 0
18 Marcus Ericsson 0
19 Pastor Maldonado 0
20 Esteban Gutierrez 0
21 Max Chilton 0
22 Kamui Kobayashi 0

Clasamentul constructorilor:

Loc Echipa Puncte
1 Mercedes 565
2 Red Bull/Renault 342
3 Williams/Mercedes 216
4 Ferrari 188
5 McLaren/Mercedes 143
6 Force India/Mercedes 123
7 Toro Rosso/Renault 29
8 Lotus/Renault 8
9 Marussia/Ferrari 2
10 Sauber/Ferrari 0
11 Caterham/Renault 0

Comentarii (57)

  • Mircea, ai cuvantul
    14 7
  • GrosJan
    alt "circuit" banal marca Tilke cu viraje largi si patratoase. Unde a vazut el asa viraje la Spa sau Suzuka?
    28 12
  • mimi de la aprozar
    Rosberg un pilot de exceptie!
    daca nu avea ghinion ii dadea fum lui hamilton care nici n-a stiut ce a trecut pe langa el la start :))
    Botats cu o masina egala ii batea pe amandoi pilotii de la mercedes
    Ferrari l-a "rezolvat" din nou pe Alonso,
    restul nu mai conteaza, VARZA!!!
    24 55
  • Bottas cu o masina egala cu a lui Alonso tot il batea pe Alonso
    17 34
  • Ferrari
    Se pare ca declinul Ferrari continua tot mai accentuat, daca Domeenicali a fost varza, Matiacci asta ii varza calita...... si echipa merge mult mai prost ca in perioada Alesi & Berger! Oricum important este ca Bottas a stralucit din nou si Williams este acolo unde ii este locul!
    29 7
  • mimi de la reciclat
    Nico pilot de exceptie, in primul viraj si-a dat fum la propriu, Hamilton si-a protejat motorul, trebuie sa ai ceva probleme la mansarda sa intelegi altceva dintr-o cursa lipsita de concurenta.
    36 14
  • We are building an empire...

    Oricum Button l-a tinut la respect pe Alonso. Saracu Alonso credea ca va ataca sub zona DRS, dar imediat i-a dat 3 secunde Button. Am fost mai rapizi decat Ferrari si in CALIFICARI si in CURSA. Magnussen a stat la boxe 3 secunde, Alonso a stat 7, cand a intrat Kevin la boxe redusese diferenta la mai putin de 3 secunde de Alonso. Chiar si fara greseala, tot il facea pe Alonso, deoarece a avut ritm de cursa mai bun fiind la un moment dat la peste 9 secunde fata de Alonso. Spre final a redus ritmul un pic deoarece Jenson era prea in fatza iar Alonso si Ricciardo prea departe si de aceea s-a apropiat la final Alonso la 7 secunde.
    Am fost mai rapizi decat Ferrari asa ca ciocu mic ferarristilor. Va repet: CIOCUL MIC si JOC DE GLEZNE la plimbare cu voi. Sa nu va aud pe aici cu martoaga aia de masina. Ciocul miccccccccccccccccccc

    We are building an empire...
    19 51
  • felicitări echipelor cu motoare mercedes!
    19 5
  • Ce greseala de amator a facut Rosberg lol, Hamilton relaxat a condus de la un capat la altul. Ce diferenta imensa intre masinile Mercedes si restul :P. 5/6 masini au fost motorizate de Mercedes, Soci este un circuit unde puterea motorului conteaza foarte mult, ca dovada ca nici cei de la Red Bull nu s-au putut apropia de masinile Williams, McLaren sau Ferrari. Rosberg a recuperat cat a putut, greseala a fost a lui, pacat si de cursa lui Massa (a intrat foarte repede la boxe). Cred ca in conditii normale, Massa ar fi fost undeva langa Bottas, este evident ca masina Williams sta mai bine aerodinamic decat masina McLaren.

    P.S. Un mare "up" pentru Putin, a fost bine pregatit pentru podium de final :P
    33 5
  • Bravo Hamilton si felicitari Mercedes pentru titlul constructorilor.
    Rosberg avea sansa la primul loc daca ar fi avut rabdare si nu ataca in primul tur.
    Alonso ca de obicei, omul starturilor, a pus ferrarri pe un nesperat loc 4. Bv lui! Pacat ca l-a "sapat" echipa.
    Apropo de acest lucru...si in cazul RedBull am impresia ca l-a dezavantajat pe vettel. Ricciardo a spus I'd like to get pass him, iar echipa prin strategie l-a fentat pe vettel. Asa se intampla cand tradezi tabara si te muti la tifosi.
    44 7
  • @ Daniel Popescu

    De ce permiti comentariile unora care fura pseudonimele altora iar in plus folosesc un limbaj impropriu unui site ce se vrea civilizat?
    7 11
  • Mclaren mircea 1984
    prin ce postezi nu reprezinţi principiile McLAREN(Bruce McLAREN WIKI)
    29 0
  • algore
    Hamilton este inca departe de titlul mondial,iar Rosberg nu este ce a fost Alonso in 2007,un pilot secundar
    17 20
  • şi să nu uiţi că un actual pilot ferrari i-a ţinut piept lui SCHUMACHER când era la McLAREN. istoria vorbeşte
    14 9
  • @gaby

    Nici un principiu ci doar distrugerea totala a celor de la Ferrari.
    5 26
  • sunt de acord cu tine dar să nu uităm că Ferrari erau în F1 înaintea lui McLAREN. de dragul sportului
    20 4
  • balatescu
    HAMILTON A CONTROLAT TOATA CURSA ,ALONSO SI VETTEL SAPATI DE ECHIPE ,FELICITARI MERCEDES PENTRU TITLUL LA CONSTRUCTORI ,DACA MAI LASAU SISTEMUL DEZVOLTAT DE MECEDES FRIC PINA LA SFIRSITUL SEZONULUI STRICAU TOT SPECTACOLULUI LE DADEA PESTE DOUA SECUNDE PE TUR LA TOTI !!!
    22 7
  • Dar este adevarat ce spui. Dar desi au stat vreo 28 de ani in mediocritate si desi din 2007 nu mai sunt in stare sa faca o masina de top sunt purtati si tinuti pe palmi in puf de FIA si Eclestone. In ultimii 5 ani rezultatele si consistenta lui Alonso NU TREBUIE CONFUNDATE cu performanta reala a masinii, nici in 2010 nici in 2012 Ferrari neavand nici macar a 2 masina valoric, fiind sub Red Bull si sub Mclaren. Daca in 2010 si 2012, Mclaren a fost lovita de greseli operationale, greseli de strategie, cedari ale cutiei de viteze in 5 randuri cand conduceau cursa nu inseamna ca masina Ferrari a fost mai rapida decat masina Mclaren chiar daca Alonso a terminat peste Button sau Hamilton.
    8 18
  • balatescu
    Loc Echipa Puncte
    1 Mercedes 565
    2 Red Bull/Renault 342
    3 Williams/Mercedes 216
    4 Ferrari 188
    5 McLaren/Mercedes 143
    6 Force India/Mercedes 123
    7 Toro Rosso/Renault 29
    8 Lotus/Renault 8
    9 Marussia/Ferrari 2
    10 Sauber/Ferrari 0
    11 Caterham/Renault 0
    RUSINE FERRARI SI MCLAREN MAI PUTIN SI VA BATEA INDIENII !!!
    16 7
  • Si de aia tot ii tinem in puf ca deh sunt Ferrari. Exact cum Real Madrid sunt tolerati, pasuiti si lasati sa isi face de cap cu bani imprumutati desi datoria lor este de 642 milioane de euro. Ferrari nu are datorie dar la fel ca si in cazul Realului sunt cel mai galonat brand din sportul respectiv dar un brand in declin si cu ample probleme structurale, tinuti artificial la acest nivel doar pentru istoria lor. Si atunci apar echipe cu mentalitate, rigoare si determinare germana care sterg pe jos cu aceste branduri istorice.
    14 22
  • nu uita de greşelile celor de la McLAREN după cele 2 campionate mondiale câştigate de HAKKINEN
    12 4
  • "23h28m09.s". Sunt cateva greseli in tabelul de mai sus. Cursele de Formula 1 pot tine maxim doua ore, nu zile.
    14 1
  • Mercedes, echipa care a castigat anul acesta titlul la constructori, are mentalitate, rigoare si determinare germana si a sters pe jos cu ambele branduri istorice: Ferrari & McLaren.

    P.S. Mama ce diferenta in clasament, baietii de la Mercedes s-au descurcat foarte bine anul acesta, a fost anul lor.
    19 5
  • @ gaby. Merci ca ai spus tu de greseli.
    @McLaren_Mircea_1984. Mircea pana acuma m-am aptinut de la a comenta, dar nu mai rezist. Mai omule este idiot!!! Te rog abtinete sa mai comentezi !!! Te rog eu de dragul citiorilor. Creazati un Blog unde sa intre haterii de Ferrari sau cine stie care fan McLaren, dar lasa-ne pe noi restul cititorilor in pace sa citim ce ne place. Si apropo citeste titlul articolului, scrie ceva de McLaren sau Ferrari, sau Real Madrid sau Barcelona sau draqlui de o alta echipa? Fi mai baiete mai calm si daca tot comentezi comenteaza la obiectul articolului nu abera !!!
    18 6
  • @Darkyes

    We are building an empire...
    On all the fronts... all the time... in all the situations....againts FERRARI!!!
    2 33
  • @gaby

    Care sunt greselile celor de la Mclaren dupa 1999?
    Newey a plecat in 2005, Alonso in 2007, Pat Fry in 2010 (asta nu cred ca ii greseala), Hamilton si Lowe in 2012-2013.
    2 22
  • IMPERIUL
    MIRCEA-FERRARI ESTE O RELIGIE un MIT-VOI SUNTETI UN HIBRID care primeste motoare donate cind intelegi treaba asta?
    8 0
  • 2000 când mika hakkinen s-a oprit în două curse: cu 800m înainte de finish, şi a doa oară i-a luat foc motorul. numai ştiu exact şi cursele deşi am pierdut foarte puţine după 1990
    11 4
  • Hamilton a aratat inca o data ca este mai bun decat colegul neamt,Rosberg face prea multe greseli,Kvyat a obtinut degeaba locul 5 ieri ... astazi dezamagind total,baietii de la Mclaran au avut o cursa foarte buna,Massa incepe sa sufere de complexul Perez,Alonso si Vettel nu au impresionat,Ricciardo trebuie sa recunoasca ca sansele sale la titlu s-au risipit
    24 6
  • bogdan
    Tare Rosberg asta. Pana si eu care merg o data pe an la carting nu fac asa ceva.
    14 21
  • @bogdan
    mare pilot mai esti si tu mai bogdane :))
    19 8
  • orez cu lapte
    Mercedes a facut o masina incredibila in acest sezon !!! sunt mult peste oricare alta echipa ... fara a le lua din merite celor doi piloti ai lor, cred ca oricare alti doi piloti dintre ceilalti care au concurat anul acesta pentru celelalte echipe ar fi luat locurile unu si doi daca concurau pentru aceasta echipa...
    desi nu sunt fan Mercedes, bravo lor!!! a fost anul lor si probabil ca si in 2015 vor fi lideri ... jos palaria!
    1 3
  • @gaby

    Stiu, imi amintesc, in Spania cu un tur inainte de finish iar motorul a luat foc in America, era chiar prima cursa la Indianapolis in octombrie 2000. Era obligat sa castige, forta, se apropia de Schumacher, dar pentru motor era prea mult si a cedat. In 2000 celor de la Mclaren le-a cedat motorul si in Australia chiar la prima cursa, desi atat el cat si David au pornit din prima linie. Cat de suparat am fost, eram clasa a 8 dar ma trezisem la 5:00 sa vad cursa. Daca nu ma insel Mika a abandonat si in Brazilia cursa urmatoare, dar pana in luna iulie redusese handicapul fatza de Schumi dupa Germania si Austria. Ce vremuri alaturi de Mika...
    12 17
  • Ai spus bine Mircea...ce vremuri. Dar odaca cu plecarea lui Mika Haekkinen a inceput si decaderea la McLaren...asa ca viseaza in mintea ta si nu ne mai obosi pe noi. Daca in 2000 erai clasa a 8 ta....inseamna ca mai trebuie sa te maturizezi pana a incepe sa comentezi.
    18 1
  • Ii vorba de Mclaren. Mister rezolvat.
    @JennieGow
    Alonso confirms to us he won’t be running Mercedes power next season so three options: McLaren, Sabbatical or stays at Ferrari!
    7 21
  • mobius
    Prin sabotarea lui Alonso, Ferrari isi distruge si ultimul reper pe care il mai are si nu este exclus sa piarda in final si locul patru la constructori. Ce mai conteza, atata vreme cat orgoliile celor care conduc echipa sunt mai mari decat interesul ei. Pacat de Alonso, a pierdut cu o echipa si o masina de pluton, cei mai buni cinci ani ai sai, incercand (sunt convins ca a fost singurul) sa mentina echipa in top. Acum timpul a dovedit desigur, ce gresala imensa a facut venind la Ferrari ( pe de alta parte nimeni nu si-a a inchipuit ca o echipa ca Ferrari, ar putea merge atat de prost). Ii doresc ca macar acum pentru urmatorii trei, patru ani buni pe care ii mai are sa ia o decizie buna.
    23 9
  • ctlnmihai
    @ 89 - Ferrari și Mclaren rămân cu fanii , chiar dacă trec printr-o perioadă mai dificilă..Când Mercedes va trece printr-o perioadă asemănătoare , fii sigur că nu te vom mai auzi vorbind despre mentalitatea , rigoarea și determinarea germană..Există deja un precedent asemănător cu RBR..
    2 7
  • Intradevar poate ca a gresit venind la Ferrari.Alonso este si va ramane un pilot talentat. Sper sa gaseasca o echipa care investeste in monoposturi si care este interesata sa castige.
    5 2
  • MIRCEA-FERRARI ESTE O RELIGIE un MIT-VOI SUNTETI UN HIBRID care primeste motoare donate cind intelegi treaba asta?
    7 1
  • mobius
    si hamilton care cei mai buni ani a pierdut la McLaren care in general a fost in urma ferrari in ultimii patru ani
    6 4
  • algore
    vad ca deja se mai desfasoara un campionat de form,1 in paralel cu cel oficial si unde lider detasat este cum rezulta din comentarii,cvintuplul cmpion Alonso ,urmat de Ricciardo si Rosberg,doar cu sanse matematice la titlu insa,apoi plutonul,si pe ultimele pozitii Raikkonen si Hamilton,Vettel chiar fiind exclus prin lipsa totala a oricarei performante
    13 11
  • A fost una dintre cele mai plicticoase curse din acest an, bine ca se termina campionatul. Una peste alta graz Mercedes ptr. titlu, probabil ca urmeaza si titlul la piloti . Anul acesta ati avut un monopost si un team excelent.
    @Mircea.
    Man, iti apreciez fidelitatea ta fata de cei de la Mc,Laren si pasiunea ptr. ei, dar da-mi voie sa-ti spun ca te comporti ca in anul 2000, cand aveai doar 16 ani, wake up dude wtf!!

    Si btw, forzza Ferrari cu, sau fara Alonso!!
    17 5
  • Sumi7, eu cred ca Mircea avea 14 ani poate cel mult mergea pe 15 ani in 2000.
    5 0
  • The Mclaren is definately a faster car.
    2 3
  • Am adormit la cursa. O porcarie de circuit.
    9 7
  • Cu masini de performante egale, circuitul devine deosebit de incitant, ofera spatii generoase pentru depasiri si top speed, exact ce trebuie in motorsportul de viteza, daca ati vazut cursele premergatoare f1 de gp3 si gp2 acolo chiar a fost spectacol. Din pacate mercedes in f1 acum parca vine de pe alta planeta producand o ruptura neconcordanta fata de concurenta, practic doar startul de cursa mai activeaza un pic de adrenalina in sange si cred ca pilotii mercedes nu au de castigat de pe urma acestui avantaj tehnologic. Parca nici vettel nu beneficia de asemenea diferenta comparativ cu celelalte team-uri. In fine, cei mai buni castiga!
    14 1
  • @ctlnmihai: Scuze dar nu-mi aduc aminte sa discutat cu tine despre ceva.
    3 1
  • Anti-ferrari
    Vorbiti acum de Mercedes ca ce dominatie urata , ce curse nasoale...Dar cand castiga pe linie Schumacher cum era? Ma bucura enorm faptul ca Ferrari se zbate in necunoscut !
    9 3
  • ctlnmihai
    @ 89 - Nu trebuie să te scuzi :)) A fost un răspuns la o remarcă făcută de tine :)) Am crezut că accepți și opinii contrare dar observ că m-am înșelat :)) și în acest caz eu trebuie să-mi cer scuze :))
    3 2
  • We are building an empire... a thousands years empire...
    4 5
  • ctlnmihai
    @ Cobra..Până la urmă contează rezultatele.. Așa pot să spun și eu că fără Jean Todt , Ross Brrawn ,Rory Byrne și Michael Schumacher Ferrari ar fi rămas doar cu titlul cucerit de Jody Schekter în 1979..
    2 0
  • IMPERIUL
    IMPERIUL este FERRARI nu hibridul care primeste dunatie motoare..Mclaren :))
    1 0
  • Ferrari
    Pana la urma care ii treaba cu Mircea si cu imperiul lui?
    3 0
  • Fan F1
    Treaba e urmatoarea: pe cat de bolnav psihic e "cantareata" ce-a castigat la Eurovizion, pe atat de bolnav e Mircea; de-ar castiga McLaren campionatul, Mircea s-ar excita. Sper sa stea bine cu inima sau cu tensiunea intrucat in timpul excitarii circulatia sangelui se aprofundeaza si am fi nevoiti sa-i uram "rest in peace!"
    4 1
  • Nu exista F1 fara Ferrari ... gresesc???

    sunt ceva zvonuri de Le Mans?
    0 0
  • as fi curios de un sondaj cati din fanii F1 sunt fani FERRARI ???
    0 0
  • un fan FERRARI din 1995 :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru