În cele din urmă, britanicul s-a retras la boxe, iar Mercedes a dezvăluit la finalul cursei că defecţiunea tehnică a fost provocată de o clemă metalică.
"A fost o componentă minoră, o clemă de metal care s-a rupt şi a avut un efect major. Clema era pe un ansamblu de componente pe care le ţinea împreună şi apoi a sărit, ceea ce a căzut pierderea de putere. Da, a fost o ciudăţenie. Am utilizat acest design pentru clemă de mult timp. Este o bucată tipică de metal şi a cedat.
Motorul lui Hamnilton nu ar trebui să aibă nicio problemă", a declarat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.Acest ultim aspect este important în condiţiile în care Hamilton foloseşte în prezent a treia unitate de propulsie începând cu Marele Premiu al Italiei, în timp ce coechipierul său Nico Rosberg a ajuns deja la a patra unitate. Diferenţa dintre cei doi a scăzut la 41 de puncte după cursa din Singapore în care Rosberg a obţinut locul patru.
Hamilton s-a retras la boxe la propria sa sugestie cu scopul de a conserva motorul pentru următoarele curse şi consideră că a luat decizia potrivită.
"Cursa mergea foarte bine, dar apoi motorul a pierdut cu uşurinţă jumătate din putere, aşa că eram foarte lent. Eram ultimul, Sebastian Vettel avea o jumătate de tur în faţa mea, dacă nu mai mult, aşa că, chiar dacă puterea ar fi revenit la normal şi aş fi forţat, aş fi pierdut un motor. Poate că aş fi obţinut un punct, dar nu cred, pentru că nu poţi depăşi aici", a explicat britanicul.
Via Autosport
Comentarii (1)