Gutierrez, confirmat ca pilot de teste şi de rezervă la Ferrari în sezonul 2015

de Daniel Popescu
Luni, 15.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Esteban Gutierrez a fost numit pilot de teste şi de rezervă al Scuderiei Ferrari pentru sezonul 2015, iar principalul său rol va fi dezvoltarea monopostului în simulator.

Esential 7 este cel mai bun loc ocupat de Esteban Gutierrez in Formula 1
Cariera lui Esteban Gutierrez în Formula 1 părea încheiată după ce Sauber a decis să renunţe la serviciile sale ca urmare a recrutării lui Marcus Ericsson şi Felipe Nasr.

Mexicanul a primit însă o şansă nesperată chiar din partea Scuderiei Ferrari, care i-a oferit postul de pilot de teste şi de rezervă pentru sezonul 2015.

Potrivit oficialilor echipei, principalul rol al lui Gutierrez va fi să dezvolte monopostul în simulator, însă acesta va fi de asemenea pregătit să concureze în locul lui Sebastian Vettel sau Kimi Raikkonen în cazul în care unul dintre aceştia va deveni indisponibil.

Este începutul unui nou drum pentru viitorul meu şi voi da totul pentru a-mi aduce contribuţia la performanţele şi obiectivele Ferrari.

Esteban Gutierrez
Pilot de rezerva Ferrari
"Este o onoare să fac parte din familia Scuderiei Ferrari, o echipă cu o istorie excepţională.
Este începutul unui nou drum pentru viitorul meu şi voi da totul pentru a-mi aduce contribuţia la performanţele şi obiectivele Ferrari. Vreau să mulţumesc tuturor pentru încrederea acordată în potenţialul meu. Este o oportunitate grozavă pentru a mă dezvolta în viitorul apropiat"
, a declarat el.

Cel mai probabil, Gutierrez şi-a asigurat noul post şi prin intermediul companiei de telecomunicaţii Telmex, care i-a sprijinit financiar cariera. În cei doi ani petrecuţi ca pilot titular la Sauber, mexicanul a concurat numai cu motoare Ferrari. În 38 de curse, el a terminat în puncte o singură dată, prin locul şapte obţinut în Marele Premiu al Japoniei din 2013.

Via Ferrari

Comentarii (8)

  • C Long
    Mai degraba ramanea Pedro de la Rosa sau Marc Gene...
    5 0
  • Pedro de la Rosa? Cel care i-a tinut locul lui Schumi acum multi ani dupa ce s0a accidentat la Silverstone, cel care a ramas cu 4 tururi in urma? Mai bun Esteban.
    2 3
  • Pastrand proportiile, un cuplu Vettel-Gutierrez ar fi ceva de genul Schumacher-Barrichello, desi nu-mi aduc aminte ca-n ultimii 20 de ani Ferrari sa fi promovat vreun pilot de teste.
    1 0
  • Si Massa ce a fost?
    1 2
  • @Alex- Dead
    Cand Schumi s-a accidentat la Silvestone in 1999 a fost inlocuit de Mika Salo, ,mai mult Schumi nu a fost cu De la Rosa in echipa niciodata deci nu prea avea cum sa il inlocuiasca
    1 0
  • @alex Ti-a spus Massa singur ce a fost la Ferrari dupa ce a plecat de-acolo. Sunt doua interviuri in exclusivitate. Pune mana si citeste nu mai da cu mucii in fasole.
    1 0
  • @Alex

    cel care I-a tinut locul lui Schumi a fost finlandezul Mika Salo
    cand Massa a fost accidentat Badoer si Fischella au fost "inlocuitorii" in 2009 ... ei erau cei cu 4 ture in urma
    1 0
  • @Alex: de la Rosa nu a concurat niciodata pt Ferrari in F1. Daca nu te uiti la F1 de foarte mult timp, da un search pe google. Apoi Massa, a fost pilot de teste in 2003 dupa care a plecat la Sauber, unde mai concurase si-n 2002(impins tot de Ferrari). Eu m-am referit la faptul ca niciodata Ferrari nu a luat un pilot de teste si l-a pus la volanul unui monopost intr-o cursa oficiala, exceptand situtia din 2009.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru