Monopostul său a fost însă selectat pentru o inspecţie tehnică de rutină, iar comisarii au constat că podeaua faţă nu respectă regulamentul tehnic, întrucât are o flexibilitate mai mare de 5 mm în plan vertical.
Conform regulamentului, Grosjean ar fi trebuit exclus din calificări pentru încălcarea regulamentului tehnic, însă Lotus a reuşit să-i convingă pe comisarii că nu este vinovată de flexibilitatea prea mare a aripii faţă.
Inginerii au explicat că Grosjean a lovit bordura din virajul 11 cu partea frontală a podelei, ceea ce a dus la ruperea suportului pentru podea şi, implicit, la flexibilitatea mai mare decât o permite regulamentul.
În sprijinul afirmaţiilor, Lotus a prezentat înregistrarea video a momentului impactului şi datele telemetrice ale monopostului din acel moment.În urma prezentării dovezilor, comisarii au decis să nu dicteze nicio sancţiune, astfel că Grosjean îşi păstrează poziţia pe grila de start.
Via FIA
Comentarii (4)