În aşteptarea unor informaţii oficiale despre rezultatele întâlnirii, publicaţia Autosport susţine că reprezentanţii Grupului de Strategie au ajuns la un acord formal pentru a discuta despre reintroducerea conceputului de monoposturi-client.
Practic, echipele mici ar urma să folosească monoposturi derivate din monoposturile echipelor de top, cu care să împartă o bună parte din specificaţiile tehnice. Acest lucru ar conduce la o reducere de costuri, dar şi la o scădere a independenţei echipelor mici. Ferrari, Mercedes, Red Bull şi McLaren se vor ocupa de un studiu de caz pe marginea acestui subiect, care va genera însă numeroase controverse în următoarea perioadă.
În paralel, echipele au renunţat practic la propunerile iniţiale privind reducerile de costuri, care vizau interzicerea tunelului de vânt sau o restructurare a plăţilor motoarelor de către echipele mici. În plus, se vehiculează că Grupul de Strategie a respins planul ca un pilot să poată utiliza cinci motoare pe parcursul sezonului fără să fie penalizat pe grilă, astfel că limita rămâne la patru.Se anticipează că FIA va furniza informaţii oficiale despre discuţiile din cadrul Grupului de Strategie în cursul zilei de vineri.
Via Autosport
mai ales dc Dallara ar produce sasiuri bune ...
Cat despre sasiuri, Dallara este ocupata cu alte competitii, iar pentru a dezvolta un sasiu cat de cat decent pentru F1 va dura macar cativa ani, si plus cu ce i-ar ajuta pe cei de la Force India ca au un sasiu Dallara si un motor Cosworth, daca sunt la ani lumina de Sauber sa zicem, care au motor Ferrari si isi construiesc sasiul singurei? Am avut motoare Cosworth chiar anii trecuti si au fost vai de zilele lor.