În prezent, pneurile de pe puntea faţă au o lăţime de 245 de milimetri, în timp ce cauciucurile de pe puntea spate au 325 milimetri. Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli, consideră că pneurile de pe puntea spate ar trebui să aibă o lăţime de peste 400 de milimetri.
"Pneuri mai late? Sună atrăgător. Când ne uităm la monoposturile din anii '70 nu ne gândim la ceva extrem precum un dragster, dar te gândeşti că este 'wow'.
În acest moment, pneurile sunt chiar mici din multe puncte de vedere. Suntem deschişi la discuţie. Mi-ar plăcea foarte mult să ajungem la peste 400 de milimetri pentru pneurile spate, pentru că sună mai bine", a declarat el.O astfel de propunere va fi implementată cel mai devreme în 2017, atunci când Pirelli ar urma să semneze un nou contract pentru furnizarea pneurilor în Formula 1.
"Pentru 2016 ar fi foarte, foarte dificil de implementat. Am avea nevoie să aşteptăm până în 2017. Există o logică, întrucât contractul nostru se termina la sfârşitul lui 2016. Aşa că, dacă reînnoim contractul, ar trebui să combinăm cu asta", a adăugat el.
Via Autosport
Comentarii (0)