La finalul cursei din Abu Dhabi, Liberty Media, noul proprietar al Formulei 1, a anunțat o serie de schimbări cu privire la sezonul 2018. Prima noutate este schimbarea identității vizuale prin prezentarea unui nou logo, care a generat deja numeroase controverse ca urmare a modului în care arată acesta.
Ellie Norman, directorul de marketing al Formulei 1, susține că noul logo este unul modern și reprezintă două monoposturi de Formula 1 care luptă roată la roată pentru a trece linia de sosire.
"Este inspirat din profilul unui monopost, sunt două monoposturi care trec linia de sosire. Este incredibil de curajos și simplu, așa că aplicăm asta în piața de astăzi, condusă de digital și mobil. Avem multă flexibilitate și versatilitate cu acest logo", a declarat ea.
De asemenea, Formula 1 va avea o grafică complet nouă în cadrul transmisiunilor TV de anul viitor, care va fi adaptată inclusiv pentru platformele mobile și pentru transmisiunile pe internet.
"Vom relansa brandul și vom introduce un nou pachet grafic pentru producția de televiziune.
Vom lansa un nou concept de producție, un brand nou responsive pentru mobil și noi funcții sociale. Vom avea o platformă pentru transmisiunile în direct", a explicat Sean Bratches, directorul comercial al Formulei 1.În prezent, drepturile TV pentru Formula 1 sunt deținute până în 2019 de compania de media MP&Silva. Până în prezent, nicio televiziune din România nu a achiziționat drepturile TV pentru sezonul 2018, însă ultimele două ediții au fost transmise pe Digi Sport și Telekom Sport.
After an amazing season – a new #F1 era awaits
— Formula 1 (@F1) November 26, 2017
Our greatest races are ahead of us
#Unleash2018 pic.twitter.com/1g0KSjeVhj
Via Motorsport
Comentarii (9)