Scopul este dezvoltarea aerodinamică a monopostului într-unul dintre cele mai moderne tuneluri de vânt din Europa, care anterior a fost folosit timp de peste un an inclusiv de Ferrari. Potrivit coproprietarului Vijay Mallya, această decizie este una dintre cele mai importante luate de Force India pe parcursul istoriei sale.
"Decizia de a folosi facilitatea Toyota de la Koln indică ambiţia noastră de a fi în continuare o forţă competitiva în Formula 1. Este una dintre cele mai semnificative decizii din istoria noastră şi ne oferă acces la ceea ce este considerat unul dintre cele mai bune tuneluri de vânt din lume", a declarat indianul.
▶ Formula 1 pe înţelesul tuturor: Tunelul de vânt, o armă pentru dezvoltarea unui monopost
Force India deţine un tunel de vânt în localitatea britanică Brackley, însă regulamentul tehnic al Formulei 1 pentru sezonul 2015 impune nominalizarea unui singur tunel de vânt pentru a fi utilizat de către o echipă pe parcursul unui an.
Force India a anunţat că va păstra tunelul de vânt de la Brackley şi îl va închiria companiilor interesate.Via Force India
cat am mai putut rade dupa ce v-am citit contrele!
Pe mine unul m-au amuzat si mi-ar placea sa nu vina din urma "Dl Admin"si sa le sterga. :)))
Adevarul e ca extrem de multi termeni ne-am invatat sa le transferam direct in al nostru lexic fara a-i ma judeca si fara a ne zbate deloc creierele de a le da interpretarea corecta.