FIA introduce noi teste de flexibilitate la Monza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Controversele izbucnite în Marele Premiu al Germaniei în privinţa flexibilităţii aripilor faţă utilizate de Red Bull Racing şi Ferrari a determinat FIA să înăsprească testele corespunzătoare acestor componente începând de la Spa-Francorchamps.
Dacă până acum aripa faţă putea avea o flexibilitate de 10 mm la aplicarea a 50 kg, începând din acest weekend flexibilitatea maximă permisă va fi de 20 mm pentru 100 kg.
Totuşi, Red Bull a dezvăluit recent ca noul test nu va avea niciun impact asupra configuraţiei aripilor faţă, iar FIA a reacţionat rapid la aceste informaţii.
În contextul în care se vehiculează că podeaua monopostului are la rândul său un anumit grad de flexibilitate, forul modial va introduce o serie suplimentară de teste pentru a vedea dacă monoposturile Red Bull şi Ferrari respectă regulamentul tehnic.
FIA nu a detaliat natura exactă a testelor, însă acestea vor avea loc preponderent în partea din faţă a sasiului şi vor viza inclusiv sistemul antiderapare, care va trebui să fie format din cel mult două piese cu lungimea minimă de câte un metru şi să nu fie flexibile.
De asemenea, orice alte articulaţii de pe podeaua monoposturilor trebuie să fie fixe.Echipele vor fi obligate să respecte aceste noi cerinţe începând de la Marele Premiu al Italiei de peste două săptămâni.
Via | Autosport
http://www.youtube.com/watch?v=Il1KexFnjwA
Gratie F-duct o masina de F1 incepe deci sa devina avion?
Daca regulamentul spune ca o masina de F1 nu are voie sa isi modifice aerodinamica, nu vad de ce ar fi in anumite cazuri exceptii si in alte cazuri nu.
Eu nu am citit regulamentul tehnic F1, nici nu am de gand, asa ca va rog considerati comentariul meu un pamflet si tratati-l ca atare.
ai ochelari de cal,chiar nu vezi cum se ridica si coboara aripa fata???
Se vede cum se ridica, dar intrebarea e: e realitate sau iluzie optica data de coborarea rotii fata-dreapta?