Pentru a verifica respectarea regulii, FIA utilizează senzori furnizaţi de compania britanică Gill HySpeed, însă testele efectuate în luna octombrie a anului trecut au fost dezamăgitoare. Marja de eroare înregistrată de senzor a fost atunci de 1.5%, în condiţiile în care obiectivul forului mondial era ca marja de eroare să nu depăşească 0.5%.
Gill HySpeed a anunţat însă că a reuşit să îmbunătăţească performanţele senzorilor şi ca aceştia au fost omologaţi pentru sezonul 2014 al Formulei 1, ca urmare a muncii depuse pe parcursul ultimelor trei luni.
"Suntem încântaţi că FIA are încredere în performanţele şi fiabilitatea instrumentului nostru de măsurare a curgerii combustibilului", a precizat Mike Gill, preşedintele companiei Gill HySpeed.
În cazul în care senzorii nu ar fi avut marja de eroare dorită de FIA, forul mondial ar fi fost nevoit să se bazeze pe informaţiile furnizate de producătorii de motoare, lucru care ar fi avut potenţialul de a genera numeroase controverse cu privire la acurateţea datelor.
Via Motorsport
Comentarii (1)