Scuderia va continua să adopte acelaşi model şi cu ocazia Marelui Premiu al Braziliei de la sfârşitul acestei săptămâni, în ciuda faptului că etapa este programată la numai o săptămână după cea de la Austin.
"Chiar dacă Interlagos vine direct după cursa de la Austin, încă avem un număr mare de componente pe care trebuie să le testăm şi să le evaluăm. Evident, ţinta este mai degrabă 2015 decât sezonul curent", a declarat Pat Fry, directorul tehnic al Scuderiei Ferrari, citat de publicaţia Autosprint.
În plus, Fry este de acord cu decizie celor de la Pirelli de a aduce la Interlagos pneurile de compoziţie soft şi medium, deşi alocarea iniţială fusese medium şi hard.
Schimbarea a venit ca urmare a aderenţei mai bune a circuitului după reasfaltarea acestuia de către organizatori."Când am aflat că noul asfalt este mai puţin solicitant pentru pneuri, s-a decis să se adopte o soluţie mai relaxantă pentru toată lumea, aşa că avem compoziţiile medium şi soft. În trecut, degradarea pneurilor pe acest circuit a fost foarte pronunţată şi a forţat inginerii să adopte strategii cu mai multe opriri la boxe. Totuşi, nu putem spune cu certitudine care vor fi condiţiile noii suprafeţe de asfalt, trebuie să aşteptăm activitatea de pe circuit pentru a afla mai multe", a adăugat el.
Via Autosprint
Daca eram inginer (doar inginer si nu presedinte la Ferrari) acum 2 ani (nu un an!) puneam cutia de vitzee si motorul pe un sasiu asemanator celui de F1 si-l puneam la munca pe circuitul fabricii pana cadea ceva la el. Il bagam in garaj, schimbam totul si iar il trimiteam pe circuit. Continuam asa pana nu obtineam rezultate cel putin la fel de bune ca si cu monopostul anterior.
Ferrari au pierdut pe mana lor. Sint principalii vinovati ca ... din nou nu sint unde ar trebui sa fie!
Keep calm and good luck!