Ferrari a confirmat vineri planurile pentru lansarea noului monopost pentru sezonul 2015 care va fi pilotat de Sebastian Vettel şi Kimi Raikkonen. Potrivit unui scurt comunicat de presă, Ferrari va prezenta pe site-ul său de internet imagini cu noul monopost în 30 ianuarie.
Scuderia nu a anunţat încă numele noului monopost, însă acesta va fi făcut public în zilele următoare, înainte de lansarea programată în penultima zi a lunii ianuarie.
The new Ferrari Formula 1 car to be launched on 30th January http://t.co/vc5Ax2AvMq pic.twitter.com/5OE1C34G8q
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) January 9, 2015
Astfel, lansarea va avea loc la numai o zi după evenimentul similar organizat de rivalii tradiţionali de la McLaren, în timp ce Force India îşi va dezvălui monopostul în Mexic în 21 ianuarie. Prima sesiune de teste a noului sezon este programată la Jerez în perioada 1-4 februarie.
Ghidul lansărilor noilor monoposturi:
▶ Force India - 21 ianuarie
▶ McLaren - 29 ianuarie
▶ Ferrari 30 ianuarie
Ghidul sesiunilor de teste:
▶ Jerez - 4 februarie
▶ Barcelona - 19-22 februarie
▶ Barcelona - 26 februarie - 1 martie
Via Ferrari
Ce anume stie sa faca? Sincer, sunt foarte speriat dupa ce l-am auzit pe Ted Kravitz a catalogat pentru Mclaren situatia ca "significant disadvantage". Mi-e frica rau de tot... Daca o sa fim si dupa echipele de client Ferrari si Renault vom fi ultimii poate :((
Dar sa se stie ca Mclaren_Mircea_1984, nu dezarmeaza, nu se preda, nu ii critica pe Honda sau pe Mclaren, nu ii prasaste si nu se dezice de ei oricat de greu va fi anul viitor. Din contra ma voi lega sufleteste si mai tare de echipa, pentru ca astfel de momente sudeaza suflete si caractere mult mai omogen decat o fac anii de glorie cand toti sa ingramadesc sa sutina echipa. E o onoare, o placere si o fericire sa ii iubesc pe Mclaren si daca vom fi pe ultimul loc.
Dar cred ca totusi nu sunt aruncate zarurile definitiv, FIA a acceptat sa poarte discutii cu Honda pentru a se gasi intr-o forma sau alta o solutie. Plus ca Mclaren poate contesta regula cu "doar o specificatie de motor pe sezon" dupa cursa din Spania cand ceilalti vin cu updateurile la motor si poate duce in fata Consiliului FIA de la Paris care poate lua o decizie peste scrisoare lui Charlie Whiting.
P.S. Pentru cei care nu stiu ce este ironia mentionez ca nu sustin in nici un fel ca VJohann ar fi nespalat!
P.S. nu te mai obosii sa te ''explici''...nu convingi ;) !
In primul rand, nu m-am dezis niciodata si nici nu i-am criticat sau tradat pe Mclaren. Nu incep nici un dialog cu voi sau sa ma plang pe aici cand Mclaren pierde. Cine nu se recunoaste invins nu va fi invins niciodata. Cand Mclaren pierde, ma agat cu incapatanare de we are building an empire. Dar ce ai vrea sa zic: "am pierdut, asta e, felicitari Ferrari".
Never, niciodata, mai bine neg si ma incapatanez ca un dictator nebun de ideile si preferintele mele. Sa refuz cu incapatanare orice infrangere, sa ma lupt pana la capat asta inseamna loialitate pentru Mclaren. Ca sa vorbesc mult pe aici la in frangere, ar fi sa schimb atitudinea si sa fiu mai impaciutor. Prefer sa fiu arogant, dispretuitor la victorie si sa ma incapatanez si sa ma retrag in propria cochilie la infrangere, dar niciodata sa nu recunosc infrangerea sau sa deschid discutii la infrangere.