Această regulă a transformat Mercedes în favorită certă la titlu încă de la debutul sezonului, întrucât Ferrari şi Renault nu au nicio posibilitate de a îmbunătăţi performanţele unităţilor. Din acest motiv, Ferrari consideră că regula ar trebui schimbată pentru a permite unele modificări şi în timpul sezonului.
"Da, într-un anumit fel, regulamentul nu ar trebui să fie atât de rigid. Mi-ar plăcea să existe anumite oportunităţi pe an pentru a lucra la motor", a precizat şeful Marco Mattiacci.
În acest sens, oficialii Ferrari au discutat cu ceilalţi şefi de echipă pe marginea acestui subiect cu ocazia Marelui Premiu al Belgiei.
Totuşi, este greu de crezut că echipele care folosesc motoare Mercedes vor fi de acord cu o astfel de schimbare a regulamentului."Continuăm să discutăm despre cum putem îmbunătăţi, dacă este nevoie, orice zonă a produsului Formula 1. În Belgia am avut o cursă grozavă, dar cred că există anumite zone unde trebuie să lucrăm. ADN-ul Formulei 1 înseamnă inovaţie, posibilitatea de a-i prinde din urmă pe cei mai rapizi şi de a fi la fel de rapid ca cel mai inteligent. Pe asta voi insista când voi reprezenta Ferrari, iar una dintre zone este îngheţarea motoarelor", a adăugat el.
Via ESPNF1
Probabil au mai gasit cateva ajustari sa mai stoarca din motorul acela ceva CP in plus
numai ca nu sunt in concordanta cu limitele regulamentului ... ha ha
sa vedem ce poate obtine Mattiacci ...
mai bine lasa sa rezolve di Monte cu batranul Bernie si cu Todt ... :))))))))))))
Acum insa pot sa se lege de faptul ca Honda abia anul viitor va veni cu un motor si astfel ar avea un avantaj fata de ceilalti constructori.