Potrivit unei note care a fost trimisă tuturor echipelor, Ferrari a folosit trei dintre cele 10 jetoane disponibile, în timp ce Honda a utilizat deja două dintre cele nouă jetoane pe care le are la dispoziţie.
Informaţiile vin în contextul în care, cu numai câteva zile în urmă, oficialii Honda afirmau că nu au luat încă nicio decizie cu privire la momentul în care vor folosi "jetoanele", în timp ce Ferrari a exclus varianta de a folosi "jetoane" pentru Marele Premiu al Canadei de la sfârşitul acestei săptămâni.
Nu este însă exclus ca motoarele îmbunătăţite de către Ferrari şi Honda să fie introduse abia în Marele Premiu al Austriei din 21 iunie.Renault este în continuare constructorul care are cele mai multe "jetoane" disponibile pentru dezvoltarea motorului, de aproape două ori mai multe decât mai au Ferrari, Honda şi Mercedes, cu menţiunea că nici producătorul german nu a folosit încă vreunul.
Constructor | Jetoane ramase | Jetoane folosite |
Mercedes | 7 | 0 |
Ferrari | 7 | 3 |
Renault | 12 | 0 |
Honda | 7 | 2 |
Via Motorsport
Dupa ce ca sunt praf nici nu au o directie clara, si tin jetoanele alea ca nu stiu cum sa le utilizeze.
Suntem aproape la jumatatea sezonului si ei stau si se uita la motorul ala.
Conteaza echipa care lucreaza la motor.
Insa este jenant sa nu stii ce sa faci cu jetoanele in iarna
De ce spun ca nu intelegi cum sta treaba cu aceste unitati de propulsie? Simplu, pentru ca cei de la Ferrari nu au parti busite/stricate/nefolosibile in aceste pachete deja folosite. Prin comparatie cei de la Red Bull si Toro Rosso nu mai au pachete noi, iar cele vechi nu se prea pot repara, cel putin anumite parti nu se pot repara. Si in cazul celor de la McLaren este la fel, au bucati din acele pachete busite/stricate pe care nu le mai pot repara.
Inainte sezonului actual, a fost o discutie despre aceste pachete si ce contin si mai ales cum se pot folosi. Treaba pe care multi nu au inteles-o este ca aceste pachete nu sunt toate furnizate la inceputul sezonului ci exact invers sunt furnizate cand este nevoie de ele. Sa nu crezi cumva ca Sauber depilda, a primit 8 pachete de propulsie, sigilate deja si gata. Nu a primit maxim 2 pachete, pentru ca pachetul folosit in testele din iarna nu s-a pus.
Evident discutia este ceva mai lunga si mai detaliata dar am explicat pe larg cum sta treaba cu aceste pachete de propulsie. O sa le spun pe viitor "e-pack" pentru ca este mai simplu.
Ai dreptate in mare parte dar ii unpic relativa faza atata timp cat timp nu stim la ce se refera upgrade-ul. Ferarri a schimbat motoarele cu combustie interna in urma unor probleme deci primele nu o sa le mai foloseasca. Daca tokeni utilizati au au consecinte si asupra motorului cu combustie atunci cel actual probabil il vor folosi in curse in care nu are un aport asa ridicat gen Abu Dahbi. Asta daca nu sunt probleme de compatibilitate cu piesele noi