Ferrari a încheiat lucrările la tunelul de vânt în urmă cu câteva săptămâni, iar primele rezultatele obţinute sunt încurajatoare, potrivit directorului tehnic Pat Fry.
"Am revenit acolo de câteva săptămâni. Îl folosim la 100% din capacitate, 24 de ore pe zi, şapte zile pe săptămână, procedura obişnuită. Este rezonabil, chiar dacă ai nevoie de timp pentru a realiza cât este de bun un instrument. Dar cu siguranţă avem îmbunătăţiri rezonabile. Timpul va spune dacă suntem exact acolo unde vrem să fim, dar în acest moment semnele sunt bune", a declarat el pentru publicaţia Autosport.
Pe parcursul modernizării tunelului de vânt, Ferrari a utilizat facilitatea similară furnizată de constructorul japonez Toyota la fabrica de la Koln.
Pentru a verifica datele de la Maranello, echipa italiană a efectuat teste similare în cele două tuneluri de vânt pentru a vedea dacă rezultatele obţinute sunt identice."Există lucruri normale de repetabilitate, aşa că repetăm multe lucruri. Facem unele lucruri pe care le-am făcut şi la fabrica Toyota, pentru a vedea dacă obţinem aceleaşi trenduri, iar până acum este bine", a adăugat el.
Deficienţele tunelului de vânt reprezintă una dintre cauzele majore pentru care Ferrari nu a reuşit să îmbunătăţească substanţial performanţele monopostului în timpul ultimelor două sezoane.
Via Autosport
O tot dam pe pneuri, da' ei de 6 ani n-au mai pupat un titlu mondial.
In fiecare an auzim aceasi placa. Probleme de corelatie -> rezolvate
Probleme de infrastructura -> rezolvate
Probleme de simultor -> rezolvate
Probleme de tunel -> rezolvate (ca au updatat tunelul am mai auzit cel putin odata, daca nu ma incel in 2011)
De ce vin cu declaratii de astea hiper-optimiste mereu ori la final de sezon pentru sezonul urmator, ori chiar la inceputul sezonului urmator??? Pentru fani, pt sponsori, de frica lui Montezemolo, sau care ii faza, la inceput in primele 2 dati cand ii auzeam, chiar mi-a fost frica, dar dupa ce am vazut ca si a 3 si a 4 oara, este doar fanfaronada nu doar ca stau lunistit, dar ma apuca si rasul :))))
Problema la Ferrari este de talent la ingineri, care sa lase vorbele si fanfaronada deoparte si sa dea odata o masina ca lumea, ca de dat din gura vad de 4 ani ca is cei mai buni.
La anul ce va fi??? ca motorul din pacate nu este la nivelul Renault si Mercedes si ca din pacate nu pot recupera pe parcursul sezonului, sau ca din pacate aerodinamica este inca un factor important si nu pot sa faca nici la 7 incercare o masina eficienta din punct d evedere aerodinamic???