Publicaţia italiană Autosprint susţine însă că inginerii italieni pregătesc numeroase alte îmbunătăţiri, care vizează aproape toate zonele monopostului cu excepţia aripii frontale.
Printre noutăţi se numără o modificare la podea cu scopul de a face monopostul mai stabil, dar şi unele schimbări de design la frâne.
Sursa citată afirmă că Ferrari va aştepta două sau cel mult trei curse înainte de a evalua efectul acestor îmbunătăţiri, mai ales că circuitul de la Montreal nu este unul foarte reprezentativ pentru întregul calendar.
În funcţie de rezultatele pe care le va obţine în Canada, Austria şi, eventual, Germania, echipa va lua o decizie cu privire la dezvoltarea monopostului până la sfârşitul sezonului.Lipsa unor performanţe majore ar putea chiar să determine echipa să se concentreze mai mult pe dezvoltarea monopostului din sezonul 2015, o atitudine recomandată inclusiv de Fernando Alonso. "Trebuie să continuăm să luptăm pentru obiective importante şi avem anumite obiective pentru acest an. Totuşi, nu trebuie să compromitem proiectul de anul viitor", a declarat spaniolul la Montreal.
Via Autosprint, Motorsport
Comentarii (8)