Scuderia încearcă astfel să ţină pasul cu Mercedes în privinţa dezvoltării motorului, iar noutăţile ar putea fi introduse chiar la Marele Premiu al Statelor Unite de la sfârşitul săptămânii viitoare. Printre noutăţi se numără relocarea rezervorului de carburant şi a sistemului MGU-K cu scopul de a îngusta spatele monopostului pentru un avantaj de ordin aerodinamic. În plus, o astfel de schimbare va necesita şi noi cutii de viteze.
Totuşi, Sebastian Vettel şi Kimi Raikkonen sunt deja la cel de-al patrulea motor, astfel că utilizarea noii unităţi de propulsie ar echivala cu o retrogradare pe grila de start de cel puţin 10 poziţii.
Prin urmare, şansele la titlul mondial ale lui Vettel ar urma să fie compromise în cursa de la Austin, iar diferenţa de 66 de puncte s-ar putea extinde suficient de mult pentru că Lewis Hamilton să devină matematic campion mondial.
"Ne gândim la Austin. Sigur că trebuie să luăm în considerare situaţia lui Vettel, dar trebuie să facem calculele cu privire la ceea ce vom avea înainte de a lua o decizie", a explicat Maurizio Arrivabene, şeful Ferrari. Pe de altă parte, Vettel a admis că şansele sale la titlul mondial sunt mai degrabă teoretice, motiv pentru care consideră că Ferrari ar trebui să folosească noul update cu scopul de a obţine un avantaj competitiv în 2016. "Cred că încă avem o şansă să obţinem multe lucruri în acest an. Trebuie să ne folosim de această situaţie, dar pe de altă parte încercăm să învăţăm cât mai mult posibil pentru anul viitor pentru a înregistra din nou progrese. Ca pilot, cu siguranţă nu vrei să primeşti 10 poziţii de penalizare pe grila. Pur şi simplu pare ciudat să fii pedepsit când nu ai comis nicio crimă", a precizat el.Via Motorsport
Oricum daca update-ul va fi asa major inseamna ca vor fi si capabili sa recupereze repede.
La anul cu siguranta vom avea altceva. Cred ca toti vor pune la bataie tot ce e mai bun. S-au cam prins care e problema.
sa iasa cu update-ul in fata
macar o sa vada cum progreseaza prin pluton
si la start poate sa ciupeasca pozitii, de ce nu ... ?
si sansele la titlu ... 66 de puncte cu 100 disponibile ...
hai sa analizam "sansele"
Hamilton trebuie sa abandoneze de 2 ori, Vettel sa castige de ambele dati .. si mai are de recuperat 16 puncte ... hai serios?
cu toate acestea ... it is not over until is over
dar de aici Ham trebuie sa aiba tot ghinionul posibil din lume ca sa piarda titlul
Forza Ferrari!
Individul asta nu pricepe ca sportul asta se joaca IN ECHIPA! Nimeni nu vrea sa primeasca dar asta e regulamentul. Ce sens mai are sa te lamentezi decat daca asta ti-e (J)gena! Infumurat mic.
comparam peste 5 ani rezultatele lui Vettel cu cele ale lui Alonso. Cat despre Raikkonen,a luat titlul cu o masina dezvoltata in totalitate de Schumacher si pentru ca i l-au facut cadou baietii de la McLaren. Aia au preferat sa vada pilotul altei echipe campion mondial, decat sa-l vada pe Alonso.